Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen forskjell på disse avdelingene? Fødte på avdeling A forrige gang, nå har jeg fått plass på fødeavdeling B.

Fortsetter under...

Skrevet

Samme her. Fødte på A sist og skal på B denne gangen. Overhørte en samtale mellom en sykepleier/barnepleier på spiserommet der borte, og hørte at på A er det stort sett for tidlig fødte babyer og keisersnitt-babyer. Og mødre og barn som har hatt en spes. vanskelig fødsel. Jeg var ikke noen av disse. Hadde en kjapp og grei fødsel, men hadde bare fått tildelt plassen der. Tror egentlig det bare er en betegnelse på hvilken etasje du skal i.

Når har du termin?

Skrevet

Takk for svar. Jeg har termin 05.02.10. Ble bare så usikker på om Føde A var bedre enn B. At det var mer kompetent personell der etc og eventuell lettere tilgang til leger og medisinsk utstyr hvis noe går galt.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er forskjellen på de to avdelingene. Men, jeg hadde plass på føde b sist, og har det samme nå. Sist endte jeg med hastesnitt og prematurbaby, og får ekstra oppfølging denne gangen. Trodde bare det var det at de lå i hver sin etasje.

Skrevet

Hei! Det er ikke noen forskjell på A og B, men er det noen mødre med spesielle problemer som trenger oppfølging kommer de som oftes på B. Men er "vanlige " pasienter på begge avd.

Hilsen en som jobber der :)

Skrevet

Hei

Jeg fødte på B sist, og var ikke særlig fornøyd med opplevelsen.... Håper jeg slipper å føde der denne gangen, men det er heldigvis fritt sykehusvalg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...