*Jej* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Når ville dere tatt tidlig ul hvis dere skulle/kunne velge?
Bumblebeee Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Tja, jeg tok i uke 7, men det var ikke etter eget valg. Men deilig å se at hjertet slo da. Skulle jeg velge hadde jeg nok tatt i uke 10-12, for å sjekke at alt var greit før vi gikk ut med den store nyheten Ved fullgåtte 10 uker er jo babyen stort sett ferdig og skal bare vokse og modnes, og sjansen for at noe går galt er kraftig redusert.
-68mamma Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Uke 7 for å se om det var liv og uke 12 for å sjekke nakkefold (downs)
Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Bare lurer, men dere som går til tidlig ul, bestiller dere bare time selv? Forrige gang var jeg til ul i uke 10 på eget initiativ, bare bestilte hos en gynekolog og fikk da innvendig ul da vi ikke så noe utvendig. Ble veldig beroliget og har lyst til det denne gang også, lenge å vente til desember!
Gjest Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Vi skal mellom uke 12-13 for å se at alt er ok,og at det er bare en der....;-) hehe...aldri tatt så tidlig ul så det blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå