Bumblebeee Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg tar Lifeline GRAVID. De dagene jeg husker det. Der er multivitaminer, folat og omega-3. Kommer til å slutte med de etter 1.trimester og ta bare ta omega-3. De er rådyre de multivitaminene.
ida87_thea_andrine Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Hei=) Jeg tar folsyre og omega 3
Tvillingmamma2010 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Jeg tar også LIFELINE gravid
akicha Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg også tar de der forferdelig lifeline gravid... De kommer i små poser med to omega3, en vitaminpille og en helt forferdelig tyggetablett. Første gangen så tygde jeg den og holdt på å brekke meg. Så hver kveld så står jeg og knuser den tyggetabletten i hånda, slik at jeg i mer eller mindre grad bare kan skylle den ned med vann. Går som regel dårlig og må etterskylle flere ganger for å få de helt ned og de har skarpe kanter som kjennes godt nedover halsen... :-( Mens jeg står der og strever tenker jeg veldig hardt på at det er bra for den bittelille i magen... Tror nok jeg går tilbake til de vanlige GRAVID-vitaminene som var en pille om dagen og to omega3 tabletter utenom. Men har jeg først kjøpt disse lifeline så får jeg spise de opp også...
Brenda med 2 ute Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Tar en kapsel med folsyre og omega 3 i en. Tar den før leggetid så jeg slipper hilse på den hele dagen, hehe.
Bumblebeee Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Haha, ja de er fæle de der tyggetablettene. Jeg brekker meg nesten også. Rart å lage sånne til gravide i 1.trimester, mange er jo kvalme fra før da... har tenkt mye på det Jaja, 3uker igjen
MVH Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Hei alle Gravide! jeg har sett at mange diskuterer tyggetabletten til Lifeline Gravid her på forumet, og forstår at den vanskelig å få i seg når man er kvalm fra før. Jeg kan informere dere om at vi nå har endret formelen på denne tabletten så den nå skal være lettere å svelge hel. De nye produksjonene begynner nå å komme ut i apotekhyllene. Jeg håper det blir tatt godt i mot og at dere fortsatter å tilføre kroppen viktige vitaminer og mineraler i den spennede fasen dere er inne i. Lykke til! MVH Marianne Vigtel Hølland Lifeline Care AS
Solstrålen_ Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tar et engelsk vitamintilskudd som heter Mum to be. Det inneholder det samme som det norske gravid-konseptet - men jeg handlet dette da jeg var på ferie i storbritannia fordi det var veldig mye billigere der enn her hjemme. Også i Sverige kan det lønne seg å kjøpe dette. Ellers tar jeg en ekstra omega-tablett med kalsium i + en ekstra folattablett når jeg husker det. Kosttilskuddet jeg tar inneholder folat, men jeg har lest flere steder at man gjerne kan ta litt ekstra. 400 er minimumsanbefalingen.
ma:) Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tar Gravid vitamin- og mineraltilskudd fra Nycomed. Startet på den før jeg ble gravid. Inneholder folsyre, jern, kalsium og de viktigste vitaminer og mineraler. I tillegg tar jeg tran hver kveld. Orker ikke å kjenne den hele dagen. Kan jo evt ta omega3-tabletter istedenfor tran.
Binne Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har troen på den gode gamle tranen, jeg. Gjorde det i første svangerskap også, så jeg håper det holder.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Drikker aloe vera gel fra Forever living products Er på ferie så tar sikkert litt omega også når jeg kommer hjem igjen Men gel en har jeg med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå