ragazza Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg har termin 15. april. Var på ultralyd da jeg var 9+0 og fikk høre hjertelyden. Er 11+0 i dag. Men jeg har absolutt ingen symptomer, og det bekymrer meg.. I begynnelsen (uke 7-9) var jeg sulten hele tiden og måtte ha mat med en gang, eller ble jeg litt uggen. Men nå er det ikke slik lenger. Brystene var også litt ømme i begynnelsen, men ikke noe bemerkelsesverdig. Nå finnes de ikke ømme lenger.. Er det andre som ikke har symptomer? Er det normalt?? Er bare så redd det har gått galt...
2010 Mammaen Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Hei på deg :-) Det er veldig vanlig at symptomene avtar på slutten av 1. trimester som du er nå. Kroppen vender seg til hormonene på denne tiden for de fleste av oss. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det, men heller slappe av og nyte tiden :-) Det kommer vanligvis symptomer som ikke er hyggelige igjen mot slutten, så kos deg nå som du kan!
IVFlykke?? Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Ta det med ro det er helt normalt, jeg har heller ikke noen symptomer. Jeg er 7 + 2 så litt etter deg men har ikke hatt et eneste symptom så langt. Eg har vært til UL så eg vet der er et lite hjerte som slår der inne. Lykke til:-)
mamman til minin Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Sist hadde jeg ikke symptomer før størrelsen på magen økte og sparkingen satte i gang Det gikk kjempefint, men hvis du er bekymret er det sikkert lurt å få en sjekk hos legen. Bedre å få høre hjertelyden igjen enn å gå og gruble!
ragazza Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Jeg har bestilt en doppler som jeg skal hente i dag, men er bare redd det gjør vondt verre, er vel muligens for tidlig å høre hjertelyden med den ennå? Ser at den kan brukes fra uke 12, jeg er jo i uke 12 nå, men tidlig... 11+1.. Jeg var veldig oppblåst i magen lenge, helt inntil for en uke siden. Magen så jo høygravid ut. Men nå er den like flat igjen som før... Er det også normalt? At magen først buler ut for så å blir flat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå