Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Heisann! Er det noen garvede søvnproblemsksperter her med gode råd på lager? Jeg har en gutt på ti mnd som plutselig fant ut at soving vil jeg ikke gjøre på egen hånd (ca halvannen mnd siden). Hverken nattesøvn eller dagenlurer er greit. Han våkner "hundre ganger" hver natt, spesiellt fra han legger seg fram til kl 12.00. Etter en mnd med nattevåk (og arbeid på dagtid), klarte jeg ikke mer, og tok han oppi min seng så jeg i hvert fall skulle få antydning til søvn om natten. Nå har jeg også gitt opp å være motstander av skrikekurer. Nå står han for første gang og brøler i senga si uten at jeg klarar å gå inn til ham. Jeg vet ikkje hva jeg skal gjøre. Tror jeg blir gal!! I tilegg til de mange oppvåkningene bruker han ca en time på å sovne HVER gang. Det er VELDIG problematisk for meg siden jeg må bruke kveldene på jobb siden jeg ikke kan gjøre meg ferdig på dagtid pga faste barnepasstider. Tror jeg snart går på veggene! HJELP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå