Gå til innhold

Forloveren takket NEI!!:(:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fastsatt dato, lokale, alt er fiks-ferdig til bryllup til mai og så kommer sambo hjem og sier at barndomskameraten/vennen har takket nei til å være forlover....:( Han begrunner det med taleskrekk,sambo sa at det gikk fint an om han fikk skrevet en sang..men nei, ble ikke bedre det sa han..

Åååhh.. skikkelig på gråten her jeg sitter nå...mest lyst til å avlyse hele greia, men dette er jo noe vi har ønsket oss og planlagt lenge.. Sambo har ingen andre venner som er så nære og ønsker ingen andre....:( nå sliter vi....

Vi har nå planlagt drømmebryllupet slik JEG ønsker det, med sambos velsignelse såklart, selv om han godt kan reise utenlands- bare oss og ungene + et vennepar å gifte oss.

Sååå skuffet og lei meg nå...synes skikkelig synd på sambo...jeg griner så det tuter....

What to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bedt min sambo snakket en gang til med sin kamerat om noen dager, da har begge fått tenkt litt, og kanskje kameraten har ombestemt seg. Han får si til kameraten at det betyr mye at han stiller som forlover og at han ikke kan tenke seg å ha noen annen.

Kan jo ikke være særlig nære venner når man takker nei til en slik oppgave? Selvom han slipper talen, kanskje han kan slippe sangen også, hvis det er om å gjøre.

Alle er jo litt nervøse en slik dag, men det går jo stort sett bra.

Lykke til.

Skrevet

er vel ingen som sier at forloveren MÅ holde tale eller lage sang vel? min forlover har og skrekk for slikt, så da sa jeg at hun slapp å gjøre det-er vel ikke det som er det viktigste vel?

Skrevet

Det er jo tydelig at kameraten ikke vil...ikke noen vits i å presse ham.

Skjønner deg godt. Får helt vondt på deres vegne...ja selv om jeg ikke kjenner dere. Vi skal også gifte oss neste år...kan bare forestille meg liksom.

har han en bror eller søster? Forlover trenger ikke være mann. Eller hvis han/dere har ei venninne...?

Skrevet

case closed!!:) en kamerat av sambo som egentlig ikke er såå veldig nært, takket JAA med et jubelbrus når han ble spurt,så nå er alt bare bra:) tror at når slike ting skjer så får en et annet syn på hvem som er skikkelige gode venner som stiller opp eller ikke....

det årdnet seg for oss, og jeg er enda mer lykkelig(om mulig,,)

Skrevet

Så bra at det løste seg!! =) Og ja, det er når man trenger vennene at man merker om de er der for deg eller ikke, logisk nok=)

Skrevet

Mammas bestevenninne takket også nei, for hun ville ikke være en forlover som sto å tuta på kirkegulvet:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...