moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Ser etter høstsko til mine små, men de skal prøves først så vil ikke bestille på nett. Er sympatex noe lignende som gore tex? Tar gjerne imot tips om andre høstsko som kan kjøpes i butikk også =)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Nå har jeg kjøpt vintersko til minsten, bruker fremdelse joggesko etter som her i landet er det ikke så kaldt enda. Vinterskona jeg kjøpte er Superfit,og de virker helt fantastiske ut. Lette, bøyelige og veldig fine. De vil jeg anbefale å ta en titt på!
Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 jeg har sympatex til jenta mi og har vært veldig godt fornøyd med de..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Da kan jeg spørre litt etter om både symptatex og superfit. Takk for svar =) Joggeskoene er for små og jeg vil ha høstsko. Da kan jeg nok vente med vintersko 1-2 mnd enda tenker jeg. Dumt at de har vokst utav vinterskoene for begge fikk nye tidlig tidlig i vår. 2 par vintersko per vinter og nå høstsko pga for små joggesko. Skikkelig innhykk i økonomien nå når eg er alene =/
Sebbelita Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg hadde ponny til gutten min i fjor, tror det var sympatex og. Men, jeg kommer ikke til å kjøpe de igjen, da han var kald på beina når vi kom inn etter å ha brukt de. Enda han da ikke hadde begynt å gå enda, og bare satt i bilstolen eller vogna. Nå blir han veldig fort kald på hender og føtter da, men jeg vil anbefale å velge noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå