Hvitveis Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Dette er sikkert et helteit spørsmål, uff man bekymrer seg over så utrolig mye rart i denne prosessen...men jeg må bare spørre. Er det mulig å ødelegge/at eggposene sprekker når man nyser? Mine eggposer er snart ferdig og jeg tok min siste sprøyte menopur i dag og setter eggløsningssprøyta i morra kveld, så er det klart for uttak på fredag...men da jeg nøys i går kveld stakk det godt i venstre eggstokkområdet og det gjorde vondt en stund etterpå. Andre som har opplevd dette eller vet? Håper noen kan svare meg. Ha en fin dag alle sammen:o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 hehehe:)det var litt søtt skrevet syns nå jeg hihihi:)) men den tanken syns jeg du skal ta med ro...hadde det vært sånn så hadde vi nok blitt informert m det tror du ikke? men skjønner deg godt tenkte mye på at jeg var redd eggene bare skulle slippe av seg selv på en eller annen måte... bare du husker å spraye(hvis du har det)og sette de sprøytene du skal så går detfint dette her:)) kanskje du har mange eggposer og dermed blir du lett øm...enten det er nysing,løping eller andre ting som gjør at innvollene flytter litt på seg;)) lykke til!
Hvitveis Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Tusen takk for svar tøysekroppen, hi hi ja hadde nok fått beskjed om det viss det var noen fare, men man henger seg jo opp i absolutt alt som skjer med kroppen i denne perioden. Mannen min bare ler av meg til tider og det med god grunn. Spray og stikk er gjort som det skal, så nå er det bare å håpe at eggene er bra og at gullegget er der. Lykke til med ruginga di:o)
mamma_til_en_prins Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver Hvitveis. Jeg kjenner ubehag forsatt jeg når jeg nyser eller hoster, og jeg er nå ruger:-) Har nok fått litt hard medfart disse stakkrs eggstokkene:-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 signerer den mamma_til_en_prins!!! man kjenner det en god stund ja.....men så lenge vi vet hva som er grunnen så går det fint:)) takk for lykke ønskninger hvitveisen;)
MK73 Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Dette trenger du ABSOLUTT ikke å bekymre deg for :-) Lykke til med innspurten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå