Gå til innhold

Noen som vet?Litt rart spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et helteit spørsmål, uff man bekymrer seg over så utrolig mye rart i denne prosessen...men jeg må bare spørre. Er det mulig å ødelegge/at eggposene sprekker når man nyser? Mine eggposer er snart ferdig og jeg tok min siste sprøyte menopur i dag og setter eggløsningssprøyta i morra kveld, så er det klart for uttak på fredag...men da jeg nøys i går kveld stakk det godt i venstre eggstokkområdet og det gjorde vondt en stund etterpå. Andre som har opplevd dette eller vet? Håper noen kan svare meg.

Ha en fin dag alle sammen:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe:)det var litt søtt skrevet syns nå jeg hihihi:))

men den tanken syns jeg du skal ta med ro...hadde det vært sånn så hadde vi nok blitt informert m det tror du ikke?;)

men skjønner deg godt tenkte mye på at jeg var redd eggene bare skulle slippe av seg selv på en eller annen måte...

bare du husker å spraye(hvis du har det)og sette de sprøytene du skal så går detfint dette her:))

kanskje du har mange eggposer og dermed blir du lett øm...enten det er nysing,løping eller andre ting som gjør at innvollene flytter litt på seg;))

lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar tøysekroppen, hi hi ja hadde nok fått beskjed om det viss det var noen fare, men man henger seg jo opp i absolutt alt som skjer med kroppen i denne perioden. Mannen min bare ler av meg til tider og det med god grunn. Spray og stikk er gjort som det skal, så nå er det bare å håpe at eggene er bra og at gullegget er der. Lykke til med ruginga di:o)

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver Hvitveis.

Jeg kjenner ubehag forsatt jeg når jeg nyser eller hoster, og jeg

er nå ruger:-) Har nok fått litt hard medfart disse stakkrs eggstokkene:-)

Skrevet

signerer den mamma_til_en_prins!!!

man kjenner det en god stund ja.....men så lenge vi vet hva som er grunnen så går det fint:))

takk for lykke ønskninger hvitveisen;)

Skrevet

Dette trenger du ABSOLUTT ikke å bekymre deg for :-)

Lykke til med innspurten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...