Gå til innhold

Noen som har termin i begynnelsen av juni? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin den 2.juni og vil gjerne skravle litt med noen i samme båten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Leonoora,

I følge terminkalkulatoren er min termin også 2 juni :) spennende!

Fikk min første posetive test i dag, har hatt noen svak posetive, men ingen jeg har stolt på før i dag :)

hvor i landet befinner du deg? hatt mange symptomer frem til nå?

Skrevet

Jeg har termin 6. juni, og har hatt positiv test siden søndag for over ei uke siden:) Har tatt hcg-prøver på fredag og mandag (igår), er litt spent på nivået siden jeg fikk positiv test på dag 18 i syklusen! Tenker på muligheten for at det kan være tvillinger, hehe, men hva er oddsen liksom? Ingen tvillinger i familien! Det rare er at jeg gikk 7 dager over IKM sist gang før jeg fikk positiv test, har en liten gutt på 10mnd:)

Venter på symptomene, de var så overveldende sist, spesielt trøtthet og kvalme. Men ikke så lett å oppdage de nå i en ellers travel småbarnshverdag med 70% jobb! Kommer vel tidsnok!

Skrevet

dere som har termiin 2 juni når ble dere befruktet??

jeghar en datter som er fødd 3 juni og jeg vet eksakt dag hun ble laget:-)

Skrevet

Hei Roxanny! akkurat som meg. jeg har også fått et svaaaakt positivt i går, men i dag var det ingen tvil =)

Jeg bor i Oslo. du da? =)

Skrevet

Hei Roxanny! akkurat som meg. jeg har også fått et svaaaakt positivt i går, men i dag var det ingen tvil =)

Jeg bor i Oslo. du da? =) jeg har ekstremt bra luktesans, er ellers trøtt og slapp. ellers ingen særlige symptomer. hehe. du da?

Så gøy at vi har termin på samme dato!!!!!!!! =)

Skrevet

hei :)

jeg har også termin 2. juni :) har testet en del dager nå, men i dag ble den positiv, alle tre faktisk ... :)

noen av dere som har begynt å bli kvalm eller noe?

bor forresten litt utenfor Bergen.. :)

Skrevet

hei :)

jeg har også termin 2. juni :) har testet en del dager nå, men i dag ble den positiv, alle tre faktisk ... :)

noen av dere som har begynt å bli kvalm eller noe?

bor forresten litt utenfor Bergen.. :)

Skrevet

5. juni her. Testet negativt på søndag, men positivt i går og i dag :)

Har dere barn fra før? Vi har en på 1 år.

Skrevet

gratulerer alle sammen forresten :)

nei, har ingen barn fra før...

Skrevet

hei hei. jeg har termin 3.juni. tok først testen i dag, men hadde sterke anelser:) har en jente på 1,5år fra før.

Skrevet

heihei :) Jeg har også termin 2.juni. Tok to tester på søndag, og begge var positive :) Har vært kvalm i over ei uke faktisk, og fikk veldig ømme pupper på lørdag samt litt menssmerter. Må spise ofte for ikke å bli veldig kvalm, men veier bare 47kg, så det er nok bare bra om jeg får på meg noen ekstra kilo :)

Skrevet

ÅÅÅÅ...jg og vil :)

Tiden bare sneeegler seg av gårde!!!! Fløes som om det er fire uker siden positiv CB....helt fælt å innse at det er kun 5 dager:/

Skrevet

Heg igjen! Er det noen av dere som har blødninger???? jeg har litt småblødninger og er livredd!!! det begynte i går. er 4+2...

Skrevet

hei! Jeg fikk positiv test på mandag og igår,så regner med jeg og har termin i juni,men ettersom dette var første pp,så veit jeg jo ikke når eggløsning var... jeg har hatt spotting i 7-8 dager,brunt og noe rødt en dag. Bekymret jeg og,men har jo lest at mange har det! =( NOen som har erfaring med dette?

Skrevet

Hei ; )

jeg har også termin 2 Juni ; )

Har 1 gutt på 5 år så no va det på høy tid hehe

Kjekt å slå følge med folk i samme båt ; )

Skrevet

Tror jeg har termin rundt 3 juni. Merker ingenting enda enn litt stikkinger i siden.

Koselig å se det er så mange :-))

Skrevet

Hei. Jeg bor og i bergen. Har termin i slutten av mai/beg. av juni. Litt usikker på termin grunnet eggløsning rett før forventet mens. Jeg måtte gå 6 uker etter første dags mens før fikk positivt svar på test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...