Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Del Skrevet 22. september 2009 Vet ikke hvordan jeg skal gå frem. grunnen for at jeg vil ta keisersnitt er fordi jeg ble utsatt for overgrep når jeg var 13 (er 21 nå) også hadde jeg en eks-kjæreste som var veldig "hardhendt" mot meg, så jeg har hatt veeeldig mye vondt der nede. Jeg har nå funnet mannen i mitt liv, vi har vært sammen i 6 år og jeg er trygg på han, men jeg har fortsatt hatt vondt/plager der nede, det har jeg hatt i mange år. fant ut for noen mnd siden at jeg har en cyste, den var ganske stor, men har gått ned nå,pga babyen i magen. tenkte at kanskje det er grunnen for at jeg har vært plaget under samleie, men det kan det ikke være, da det er snakk om fra 8 år siden jeg har hatt vondt. Jeg går til sykolog 1 gang vær 14 dag, men jeg har ikke ville fortelle om graviditeten til henne noe jeg ikke har tenkt til heller da jeg er skal slutte i behandling. Men det jeg lurer på er om noen kan gi meg en bra måte og gå frem på? hvem hendvender jeg meg til`? hva gjør jeg? tanken på og føde vaginalt,skremmer meg så mye, at jeg til tider ikke vet hva jeg skal gjøre når den tiden kommer. beklager for litt rotete,og langt innlegg, men håper dere forstår! takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140701176-jeg-vil-ta-keisersnitt-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Del Skrevet 22. september 2009 Hei..... Du må gå til legen din om du ønsker samtale om keisersnitt. Han/hun kan sende ett brev til sykehuset der du skal føde og be om time til å prate der. Så er det de som avgjør om du får eller ikke. Jeg vil anbefale deg å ligge "alle kortene" på bordet for de så de kan forstå deg. Dette er beintøft men kan hjelpe deg videre. Jeg har og blitt misbrukt og av denne grunn fått keisersnitt. De har vært veldig forståelsesfull og aldri vært noe tvil om at jeg ikke skulle få det. Riktignok er det første møtet med sykehuset ikke alltid like hyggelig da leger ofte kan virke veldig mekaniske. -ta med deg kjæresten din! Ellers ville jeg anbefalt deg å fortsette hos psykologen. Det kan hjelpe mye. Man trenger folk og støtte rundt seg da det er en stor påkjenning som kan føre til mange minner. Forteller du det til han/hun og så kan det være han/hun griper problemene dine an på en annen måte og det blir lettere for deg. Det er tøft. Men det kommer noe fantastisk ut av deg Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140701176-jeg-vil-ta-keisersnitt-men/#findComment-140701416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå