Gå til innhold

Fler som er 4-5 uker her? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres? Jeg er mellom 4 og 5.. Ingen plager,bortsett fra litt hormonell :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Er i uke 4:) Ikke noen plager, men en del murring i magen, og en kvalme som gjør seg mer og mer gjeldende. Blir vel verre om et par uker!

Skrevet

Jeg er også i uke 4. er veldig sliten og trøtt. men ellers merker jeg ikke så mye egentlig. ikke no kvalm. *bankibordet* hehe ;) har ekstremt god lukltesans for tiden da. var sånn jeg fikk mistanker om at det lå en liten spire der :) jeg syntes kjæresten min plutselig begynte å lukte så rart. hahaha

Skrevet

hei hei :o)

Jeg er 4+5 i dag... Jeg blir litt kvalm når jeg er sulten, må passe på å spise lite og ofte :o) Ellers så er jeg øm i brystene...Har hatt en del murringer men det virker som det dabber av litt no :o)

Skrevet

jeg er i uke 5,merker ikke så mye enda.bare fryktelig trøtt og sliten hele tiden.men regner med kvalmen kommer snart:)

Skrevet

5+3, ikke øm i brystene egentlig, men de har vokst et par str allerede =) kvalmen kommer innom innimellom, mn holder det seg sånn er jeg driit fornøyd,trodde ikke det var mulig.. sist gang lå jeg rett ut og spydde daglig på denne tida=) er utrolig trøtt, og sliten, blir veldig svimmel på jobb.. ellers er alt i tipp topp stand :)

Skrevet

er 4+1, tok test for noen timer siden :)

hadde egentlig mistet alt håp, for har ikkje kjent noe. eneste er at jeg er øm i brystene, men det er jeg alltid når tr nærmer seg. ingen kvalme, håper det fortsetter slik ;)

Skrevet

Jeg er 4+5 idag og som "Babyønske" har jg hatt murringer som, det virker som, har gitt seg. Har også litt større og ømme bryster, og litt sultefølelse hele tiden. Spise lite, ofte, og er driiiiiiiiiiit lei av all brødmat (da begynner jg å brekke meg ;) ).

Er veldig happy med ikke å ha så veldig utpreget luktesans, for det brukes en del parfyme på kontoret, og røyken har en tendens til å sveve innpå kontorlokalet fra klærne på ferdigrøykende medarbeidere...urk

Det eneste er den angsten som griper meg når jg leser om alle de som var uheldige i svangerskapet, som gjør det nesten litt uutholdelig å vente til 1.tri slutt.

Går flere dager daglig inn på kalenderen for å regne ut hvor lngt jg er på vei...patetisk..hehe

Skrevet

Deilig å se at det er mange som ikke har så mye symptomer enda :o) Puppene mine begynner å bli veldig ømme nå,merker det mer for hver dag :o) Synes det er litt deilig med de symptomene som kommer,for da vet jeg at det noe der..

nicki82: Den angsten har jeg også,gleder meg til jeg kommer i uke 10-11 for da bestiller jeg meg tidlig UL for å se :o) Gjør det ikke før,denne gangen,synes det er litt bedre å vente til jeg ser spira litt tydeligere :o)

Tiden går saaaaaaaakte nå jenter :P

Noen med fler barn her da?

Skrevet

Jaaa, tiden går sååå sakte! Hvordan skal vi holde ut i 8mnd til? Enda har jeg rimelig hektiske dager med en liten en på 10mnd + jobb, så rekker ikke tenke så mye på graviditetet som forrige gang. Likevel er det totalt umulig å ikke tenke på det, og selv om jeg har vært igjennom dette en gang før, er det helt ubeskrivelig fantastisk å være gravid igjen:)

Kjenner meg litt småkvalm innimellom, og trøtt, men kan jo komme av andre ting det da. Sånn som at jeg får lite søvn og mye oppe om natta, gjør deg jo både trøtt og kvalm:P Men husker disse overveldende trøtthet og kvalmefølelsene! Når kan vi forvente at de for fullt setter inn?

Skrevet

Jeg er i uke 5, termin 30 mai :) Og formen min er foreløpig veldig fin! Litt trøtt og hormonell. Kan kjenne litt antydninger til kvalme og halsbrann noen ganger bare :)

Skrevet

Jo, jeg kom på et symptom. Kjøpte meg et gravidblad igår, og klarte å storhulke ikke mindre en to ganger da jeg leste igjennom det! Litt hormonell igjen:) Spesielt da jeg leste et innlegg om hvorfor gravide blir så beglodd. En teori var at en gravid kvinne er det vakreste som finnes:) Og det syns jeg!! Klarer ikke selv la være å stirre selv! Og har aldri følt meg sååå fin som da jeg var gravid sist:)

Ha en fin dag:)

Skrevet

Jeg er 5+3 i dag. Veldig kvalm, trøtt og svimmel- akkurat det samme som sist gang. Dette blir noen lange uker. Sist ga det seg ikke før uke 14. Ja ja får bare stå den av. I går var jeg hos en venninne og desverre hadde en MA i sommer. Hun gikk i 4 uker med sitt døde barn i magen. De prøver å bli gravid igjen, men stresser ikke. Hun skulle iallefall kjøpe en doppler til neste graviditet. Men siden jeg var gravid nå så tenkte vi at vi kunne spleie på en- så nå er den bestillt. Gleder meg... Kommer sikkert bare til å høre tarmlydene mine i første omgang, hehe! Noen andre som har doppler?

Skrevet

Kjenner jeg megselv rett, blir jg inspirert nok av dette innlegget til å kjøpe meg en doppler jg og..regner med at den er litt dyr da...vi får se:)

Høne_pøne2, det er sant som du sier..mange har en tendens til å stirre på gravide. Ei venninne av meg datt av sykkel sin og holdt på å bli kjørt på av en buss fordi hun stirret på en gravid kvinne...hehe

Skrevet

Hvor får man tak i doppler. Dyrt?

Hadde vært moro å hatt, men jeg er redd panikken hadde meldt seg hvis jeg ikke fant lyden...

Skrevet

Er 4+ 2 og har ikke så mange andre plager enn ekstremt vondt i korsryggen og at jeg er trøtt, men det er jo ingenting i forhold til det jeg regner med vil komme i veldig nær framtid.

Skrevet

Hei ; )

jeg er 4 uker pluss 3. Ikke noe særlig med plager utenom att det ikke går opp for meg ar vi er gravid!!! Skal til tidlig ul i sv.uke 7 pga det er prøverør skal bli spnnende !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...