stinemin med tvillinger Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei svarer deg her jeg, jeg sprayer og sprayer og må spraye i over en uke til før jeg begynner med sprøyter, Kjenner jeg synes det er lenge til. Bor dere på hotell under oppholdet i Haugesund? Dette blir vårt 4 forsøk, veldig spent nå siden jeg har fått nye medisiner , håper eggene er nye og friske nå, Spennede dager for deg nå da;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 hei:)) uff sprayer du enda du da? har ikke du sprayet lenge nå eller er det bare jeg som roter med innleggene her?? men snart er det sprøytetid og da flyyr tiden!!) vi bor i bergen vi så vi bruker bare 2-3 timer fram og tilbake vi så vi overnattet ikke denne gangen... hvilke medisiner har du fått nå da? er spennende men veldig skummelt dette....blir nok mye tyngre med ett ev neg resultat nå enn sist....(sier jeg til deg stakars som har 4 forsøk snart!( første gang var jeg så innstilt på at det mest sannsynlig ikke gikk vein siden jeg føler litt på det at 1 gang egentlig er ett skudd i blinde hva medisiner osv angår... fikk nye og andre doser denne gang men bare 1 egg mer!! men kvalitetn var bedre så får bare være glad for hvert minste lille framskritt i dette gamet og ha litt i bakhodet at dette kan ta tid for mange og gå fort for andre.... håper veldig for deg stinemin..at du får flotte friske egg denne gangen og at all mulg hell og lykke følger deg på veien!! xxx klem
stinemin med tvillinger Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Ja hell og lykke til oss nå. Jeg har blitt gravid hver gang men mistet, Hausken ga meg nye medisiner fordi han mente eggene mine ikke var nye nok, har visst pcos, Ingen før har gitt meg diagnose så føler jeg er på ny vei... Ja måtte spraye lenger fordi de har ferie uke 41.... blir gal men holder ut. Da er jeg iallefall skikkelig nedstimulert....hodepinen gnager meg skikkelig. Jeg skal på ul 9 oktober.. Bra du har andre symtomer nå, det lover bra;) Håper den sitter nå!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 på den positive siden så blir du jo faktisk gravid da...men det er jo en fattig trøst når den ikke sitter..hmmm....du får vel all den progestron støtten du kan få du nå da? den hodepinen en får av synarela er heelt for jæ'''lig!! hadde den ett par ganger men veldig kort og intenst av gangen men det holdt...så der misunner jeg deg ikke nei:( uff... nå er det virkelig din tur stinemin...ha en fin dag:)
stinemin med tvillinger Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 Kvitter meg ikke med egg i sykluser og da blir de liggende for lenge. Jeg håper de er friske nå. krysser alt jeg har, Man vet aldri, men jeg tror på Hausken, at han skal kunne hjelpe oss. Ja får progesteron og denne gangen blodfortynnende, og ønsker predisolon , Håper du lykkes denne gangen, at du ser 2 streker på testen om 10 dager;) Er du fornøyd med klinikken?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 såpass ja hmm...mye rart disse kroppene våre skal finne på å tulle seg med asså!!! meningsløst spør du meg! *sint på sånt* har stor tro på hausken klinikken jeg også..."word on the street" er jo at de ikke gir opp selv de mest vanskeligste tilfeller men trikser og prøver og feiler til de har prøvd alt som er mulig så langt det er forsvarlig...det er det intrykket jeg har fått gjennom andre her inne ihvertfall....og mitt eget inntrykk er vel så bra!! herlig gjeng og så omtenksomme:)) bare godt å si om de...de ahr så deilig dialekt syns jeg..jan sitte å bare høre men ikke høre hva de sier noen ganger hehehehe:)) selv setter jeg min lit til de og håper at de klarer å "fikse"oss en baby snart hihihi:)) denne gang skal det ordne seg for oss begge stinemin....dte må vi tro på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå