Gå til innhold

Dollypopp- er du her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,hei!!

Vi skulle egentlig igang med forsøk i august,men pga skolen og masse ekstra emd frøkna så måtte vi utsette det.

Vet ikke helt når vi starter opp igjen,men hadde vært litt deilig å bli ferdig med skolen først. Men så har jeg 6 egg på frys og de kan ikke ligger i all evighet....får se når det blir.

Så morro at du endelig ruger Lenek!!!!Heier på deg:-)

Der var du jo!!!

Jepp, jeg er ruger igjen.... Tiden går tregt!!

Jeg var på babyshower med en venninne av deg i sommer. Jeg fortalte at jeg drev med ivf, og hun fortalte at hun hadde en venninne som hadde gjort det samme, som hadde fått en skjønn datter med samme navn som din T - detektiv som jeg er måtte jeg spørre om det var deg vøtt, og jammen, det var det ;-)

Hadde vel vært greit å bli ferdig med skolen ja... hvor lenge har du igjen da? Og hvordan går det med lille søta?

Klem

Annonse

Ja hun sa det.Så gøy :-)

Har 2 år igjen etter jul,så det er jo litt.

Frøkna har det bra!!Har vel ikke vært mett på noen uker nå,men vi jobber med saken.Har endret dietten litt nå.

Hvilken rugedag er du på?

Er jo evigheter siden jeg har snakket med deg!!Er nesten aldri på msn lenger heller.

Heier på dere!!!!

Fått orden på huset?

KLem,klem

Hehe, hørte du utfallet av babyshoweren eller? FØDSEL! hehe, knallbra timing må jeg si!

To år går fort da.... Hehe, sier jeg som venter på at neste fredag skal komme liksom!!

Uff, mye styr med maten da, men du har vel stålkontroll tenker jeg! Og hun er så søt på bildene så, så hun er vel ikke sååå misfornøyd, hehe!

Jeg satte inn egg på søndag, så r ikke så langt i løypa gitt!

Nei, prøvde å snakke til deg på msn her om dagen.... Jeg er jo ikke på msn på dagtid til vanlig, så det er vel ikke så rart vi ikke "sees" så ofte lenger!

Hahaha, orden på huset du liksom! Nei, vi har bestemt oss for å leve i totalt kaos, det er like greit! hehehe... Neida, vi er jo ferdig med et soverom, bad, kjøkken og stue, og nå driver "vi" å bytter ytterpanel... Samt pusser opp "kontoret"når det regner... jejejejej... Jeg tror vi blir ferdig en gang. Da må vi bare begynne på nytt. Hehe....

Takk for heeeiiinga!!!!

Klem fra meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...