Gå til innhold

Erfaring med babytime.se?

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt derifra?

Tok det lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte noen tester for 3 dager siden, men har ikke kommet noe i posten enda. Men så har det vært helg også da.... CB testene er jo kjempe billige! Mye billigere enn på billigetester.no

Skrevet

jeg bestilte på fredag kveld, og har ikke fått de enda. Men jeg regner med å få de innen IKM til helgen.. håper det hvertfall..

Skrevet

Hei hei! Alt dette er ganske nytt for meg, alltid tenkt at jeg ikke skal ha barn enda.. Men de siste 6mnd har samboer virkelig gått inn for det,å jeg har endret mening. Det er ingenting jeg heller vil enn å ha et lite nurk.

Hvilke tester mener dere at er best?

E det mange av dere som bruker eggløsningstest?

Skrevet

jeg har brukt eggløsningstest fra CB digital denne gangen da jeg ville finne igjen el etter SA. Er ganske dyrt med CB digitale tester, så blir vel kanskje litt dyrt i lengden, men man slipper hvertfall tolke og tyde testene. Der kommer det enten opp et smilefjes hvis man har LH stigning eller så kommer det bare en sirkel om man ikke har det. bruker også cb digitale graivditetstester. Det står det helt klart og tydelig gravid eller ikke gravid. Er man testoman som noen er her inne vil det nok lønne seg å kjøpe billigstrimler.. hehe ;)

Skrevet

Et tips fra meg:Hvis du kjøper en eske med cb fertilitetsmonitorpinner 20 stk.Sparer du masse penger.

De passer nemlig på cb digital Eggløsningstest:)!!!Har brukt den samme eggløsningstesten i 4 pp nå.

Har bare kjøpt fertilitetsmonitorpinner.

De koster 250,- for 20 stk.

Istedet for å kjøpe en pakke med eggløsningstest og 7 pinner bare.

Men man må jo ha kjøpt en pakke med det først for å bruke eggløsningstesten videre.

Men du sparer masse penger og kan teste digitalt:)

Skrevet

Oj, det var et godt tips smiley! Det visste jeg ikke. Har tenkt en del på det at det er rimelig teit at en digitaltest må kastes etter å ha brukt den på 7 pinner bare..

Fikk forresten testene mine fra babytime.se nå i dag. Tok altså bare 2 virkedager da, siden jeg bestilte de på kvelden på fredag.

Skrevet

Hei!

Idag fikk jeg begge testene i posten, så det gikk jo kjapt :-) Veldig fornøyd med både pris og service hos babytime.se.

Et annet lite tips er at hvis dere skal kjøpe 20 testpinner til fertilitetsmontoren, så er det billigere å kjøpe dem på www.billigetester.no enn på babytime.se. På billigetester koster dem "bare" 199 kr, og det er inkl frakt :-) Men ellers så er CB testene mye billigere på babytime.se enn på billigetester.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...