Gå til innhold

Symptomjakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere å snakke med sambo om symptomer? Syns egentlig jeg girer opp meg selv nok uten å dra med ham også, men er kjipt å lure på alle rare ting som skjer med kroppen helt alene :P

I alle fall når jeg nesten roper au når han gir meg en klem (vondt i brystene). Men dette kan jo også komme av at TR kommer etter hvert. Blir gal :o

Men kjenner det blir litt dumt hvis jeg hver måned bryter ut i alle slags mulige bevis på at jeg er gravid... Når jeg mest trolig ikke er det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

haha..kjenner meg igjen..jeg forteller stort sett alt til min kjære...bortsett fra denne mnd..alt er så rart nå..vet ikke om det er bra eller ikke men ;p når har du IKM? søstra mi ble gravid for par mnd siden, første tegnet hennes var røde og såre brystvorter! så det er det eneste jeg kjenner etter nå... hun trodde det hadde klaffet for oss denne mnd.. får bare vente å se! hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

dytter..kom ikke opp

Skrevet

Dette er første pp og det er enda 4-6 dager til IKM.

Har vært gravid 2 ganger før og fikk symptomer før IKM. Nå har jeg vondt i brystene og i magen, men har ikke sagt noe :P

Skrevet

oi..da er du flink.. :) jeg klarer ikke la være jeg..hadde blitt gal hvis jeg bare kunne pratet med meg selv om de ;P hehe..

hmm..høres jo lovende ut da..jeg kan ikke si så veeeldig mye om symptomer, har aldri vært gravid før.. og tror liksom hveer mnd at nå skjer det!

masse lykke til i alle fall da, si ifra hvordan det går på testedagen..

Skal du teste før IKM?

krysser fingre for at det satt på første!

Skrevet

dytt igjen

Skrevet

hei hei:-) jeh fikk symp.dagen etter TR jeg. er på syklusdag 9 idag og har hatt symp i 9 dager.er faktisk mer nå enn før TR når vi jakter etter symp.

underlig kropp jeg har.hehe..

Skrevet

etter tr? mener du at du fikk mensen, og syptomer nesten samtidig? hehe..kult :D kroppen er underlig, var mens den samme som før da?

Skrevet

Sluttet med prev for ca 1 mnd og etter det var kroppen min kjemperar :P Hadde vondt både her og der, og jaggu var jeg ikke kvalm også;) Men er jo klar over at jeg ikke kunne være gravid da. Lurer på det var før eggløsning jeg altså... som om kroppen slet litt med å få den igang igjen hvis dere skjønner hva jeg mener.

Og nå er jeg så rar at jeg sitter og HÅÅÅÅPER på at jeg skal bli kvalm:P For det kommer jeg ikke unna likevel og det er et sikkert tegn. Kan godt gå og være kvalm en 3 mnds tid jeg. Bare jeg er gravid. (Har prøvd det før)

Blir litt rar når man prøver :P

Skrevet

hei frøken_førstegangsprøver:-)

joda,symp kom den dagen mens var nesten borte,nest sist dagen.

mensen var "krafitg i nesten 3 dager,deretter mindre i en dag og den siste dagen bare rosa utflod.brukte bare truseinnlegg på mensdag 4 og 5.

på 5 dagen steg temp,ble kvalm når jeg var sulten og mett.igårkveld spioste jeg faktisk 5 brødskiver og ble ikke mett(men kvalm).

er "tung" nederst i magen og er veldig sliten og perioder veldig trøtt.

vet ikke hva det er jeg,tør ikke å teste heller.redd for å få neg:-( men men får jo se hvordan det går.hehe.det er det rareste jeg har vært borti.

på 1tri har jeg lest om noen som har hatt mens men har vært gravid.det kom faktisk inn et innlegg om det fra ei som er gravid nå men hadde mens:-)

jaja,vi får se hvordan det går:-)

Skrevet

jeg prater jo om det litt om dagen nå, men blir bare nedtrykt av det. han mener jeg forventer å blir gravid første pp etter ma, og er litt pessimist. mulig symtomene kommer fra det psykiske, mulig det er andre ting. men synes faktisk han kunne vært litt mer optimisktisk. jeg har ikm til fredagen. har vært kvalm i snart 1 uke, murringer, stikkinger og øm nedest i magen. fryser, trøtt og sliten. og i dag har jeg kasta opp. det er sånn at jeg nesten ikke vil teste i tilfelle alle symtomene er noe jeg bare innbiller meg.

så konklusjon, tror jeg skal slutte å prate med han om den slags....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...