<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Da er TR over (for et par dager siden), og jeg går inn i 1 pp på nr.2. Har en på 2 år, så håper på en lillesøster el bror til han:) Litt spennende å begynne å prøve igjen.. Gleder meg til å "bli kjent" med dere alle her inne! Et lite spørsmål... Vet det anbefales å ha sex annenhver dag.. Tror jeg har EL på fredag. Har en samboer som jobber skift, så han jobber mye natt denne uken, og sover på kveldstid... så vet ikke om vi rekker så mange dager.. Men får overraske han litt før han skal stå opp til nattarbeidet, hihi... Holder det med tirsd, torsd, og evt lørd el tirs og fred... Og har hørt at det er best at svømmerne ligger klare når egget løsner. Hvis jeg har EL fred, holder svømmerne seg der inni fra tors, eller er det lurt med påfyll på lørd kanskje... Uff, ble mye her... Men vil liksom få med meg alle svømmerne;) Klemz.....
snuppelura-jente10 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hei og velkommen hit! Det er anbefalt å ha sex annenhver dag, det skal holde, selv klarer jeg ikke det rundt el, da prøver jeg hver dag. Det var slik jeg ble gravid sist. Man hører så forskjellig, men dagen før el ville jeg i hvertfall hatt sex, da ligger svømmerne og venter på egget noe som er det beste. Og kanskje en runde samme dag. Egget lever i 24 timer da spermen lever opp til 48 timer (varierer stort). Dette var nok ikke til så mye hjelp, men masse lykke til!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Takk for svar:) Med førstemann hadde vi bare sex en gang den mnd, og ble gravide, men var planlagt, men det ble bare slik...Så skikkelig flaksen;) hihi... Har dere prøv lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå