07&10&13? Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Sist jeg var på do kom det to små hvite klumper. Det var liksom ikke som utflod, og heller ikke slimaktig, men litt vanskelig å forklare, etter dette har jeg hatt masse stikkninger nederst i magen, og har de siste dagene hatt skikkelig murring i både mage og nedre del av ryggen... Det er ca 3dager igjen til IKM... noen som har hatt noe lignende, som kanskje vet hva dette kan være..?
SkyBaby Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Er ikke sikker, så jeg dytter litt på denne...
Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Sånn har jeg også hatt det de to siste pp, trodde nesten det var sopp, men det var det heldigvis ikke Men endring i utflod kan bety graviditet ) Murringer også ) Var det mye utflod ellers da? Pleier jo gjerne å "tørke opp" like før mensen.. Lykke lykke til
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 hmm, kan desverre ikke hjelpe deg her altså. Håper det betyr gravid da
07&10&13? Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 Masse utfold, men den er liksom litt skiftende mellom seig og litt rennende(ble litt ekkelt detta...) Men den er faktisk hvit i fargen... jeg tror jeg skal driste meg til å ta en test i morgen, så får vi se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå