Gå til innhold

hjelp!!!!!!

Mine og dine=4 små.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 nydelige små og er verdens stolteste mamma og nå har altså jeg blitt gravid igjen.stor avgjørelse,eller egentlig ikke vi må jo bare jobbe ut i fra det vi har.Hele familien på begge sider er sterkt i mot dette og ikke aner jeg hvorfor for vi passer barna våre selv og de mangler ingen ting.Godt opdratte er de også.

Trenger virkelig noen støttende ord nå! Er det noen andre som skal ha eller har 4 eller mere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg venter nr 4 og vi gleder oss!! Tror det går veldig bra med dere også!! Lykke til!

Skrevet

Heisann!

Vi venter også nr. 4, langt ifra planlagt... Men dette skal gå bra ;) Vi derimot har fått masse støttende ord fra min familie (har ikke fortalt mannens familie enda... )

Ville bare si at vi er fler her inne som venter nr. 4, ligger et par tråder under "flergangsfødende".

Vi får barn nr.4 når eldstemann er 4,5 år så er klar over at det kommer til å bli slitsomt og mye jobb en stund fremover, men tenk så stor glede barna kommer til å ha av hverandre. Har selv 2 søsken, og har et flott forhold til mine søstre og ser ikke ulemper ved å ha 3 søsken ;)

Gratulerer og lykke til, jeg er overbevist om at dette kommer til å bli bra!!!!!!

Skrevet

Venter 4 mann ja, og slettes ikke planlagt. Har hatt lyst på en til fram til noen måneder siden, da følte jeg meg liksom ferdig allikevel.

Har gått på p-piller siden yngstemann på 6 år bare var noen måneder gammel. Så ble skikkelig overrasket da mensen uteble og kvalmen kom.

Gruer meg veldig til å fortelle det til min familie, for de var negative da vi fikk tredjemann!!

Heller ikke mannen min er så begeistret, men lite man får gjort med det. Jeg er like sjokkert som han. Føler meg litt for gammel også, snart 37.

Og pga alder og at jeg er overvektig gruer jeg meg veldig til første legetime om en ukes tid..

Skrevet

ka e da me familiane dåkas då??? Ett barn e nå ein velsignelse vel? å korfor i all verden ska de ikkje bli gla på dåkas vegne?? Da synes eg faktisk ikkje at de har nåko me, enten så får de gleda seg eller holda kjeft synes nå eg, ikkje drepa gleden dåkas såm ska få den velsignelsen for fjerde gang! Før va da vanlig me 10-12 ongar så fira e nå vel kje allverden?? nei be de tia still vist de ikkje har ein bedre innstilling, dåkas liv, dåkas valg! De som familie burde UANSETT støtta dåken, da vett eg min familie hadde gjort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...