stjerne-kikker<3 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 HEI JENTER:) Er ny her. Så lurer på om noen kjenner seg igjen, hører ikke til på 1trimester, men bare sniker litt her.. Jeg håper jo jeg er gravid men jeg gidder liksom ikke håpe. Tok test idag, negativ, men skal ikke ha IKM før om 3 dager imorgen.. MEN fra forrige gang da jeg var gravid kommer liksom alle de samme symptomene igjen. Går det ann å få symptomer før IKM? Symptomene er oppblåst mage (fikk kommentar på det idag. lite gøy), tisser hele tida, veldig tørst, mye utflod idag(?), uka etter EL hadde jeg stikkinger nedi magen (*jeg tror det var festesmerter) ja tror det var de symptomene jeg har. Tror dere det er håp??
Ønsker troll 2010 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hei Vi vet vel ikke så mye mer enn deg... Men selvfølgelig kan det være håp. Håp er det hver PP. Er bare å smøre seg med tolmodighet å se. Jeg testet negativt på IKM men VELDIG positivt en uke etter. Lykke til
stjerne-kikker<3 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar. Nei vet dere ikke kan vite noenting mer enn meg Men om noen hadde opplevd lignende.. :-) Men er jo fortsatt håp da..
Sololight Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Du har ihvertfall mange av symptomene man ofte har når man er gravid:-) Og mange tester jo ikke positivt før en stund etter IKM. Jeg hadde samme symptomer som deg før IKM forrige gang jeg var gravid, men denne gang kom de ikke før etterpå..
Gjest Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Jeg hadde kvalme, oppblåst mage og diverse andre symptomer flere dager før ikm, men testet ikke positivt før ikm. kvalmen kom utrolig nok allerede dagen etter befruktning.. Så det er absolutt håp.
Guttemamma venter jente Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Hei! Forstår godt at du er spent, dagene før IKM er nervepirrende! Det du beskriver er akkurat hva jeg opplevde fra ca.5-6 dager før IKM og jeg er gravid (10+5 i dag). Jeg hadde riktignok ikke planlagt denne graviditeten (3.gang), men mannen min og jeg hadde sex i det vi trodde var en såkalt "sikker periode"..vips, så ble jeg gravid igjen :-O Tok test først 2 dager etter IKM, men hadde anelser om hva som var på ferde mange dager før det. Lykke til!
stjerne-kikker<3 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2009 Jeg er så spent att jeg går snart på veggene ;( hehe. Er helt forferdelig å gå å vente å håpe. Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå