Gå til innhold

ok, nå blir jeg snart gal..

Anbefalte innlegg

Er på rd 19, har tatt intet mindre en FIRE tester som alle viser "ikke gravid".. Den store testdagen er på torsdag, og som jeg har sagt tidligerer testet jeg jo negativt dagen før testdag sist gang, og testet positiv på selve testdagen.. Noen dager kjennes det ut som mensn skal komme, men den kommer ikke.. andre dager har jeg vondt i puppene.. Er uvel hver eneste kveld.. Så ja.. jeg skjønner INGENTING.. å vil at den testdagen skal KOMME NÅ!!! så jeg kan få det bekreftet uansett resultat..

Er fri for tester, og de på apoteke må snart begynne å lure..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140699987-ok-n%C3%A5-blir-jeg-snart-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til Gal-Klubben!

Masse symptomer her også. Men har innfunnet meg med at det er hormonstimuleringen som herjer vilt. Skjønner veldig godt at galskapen snart tar overhånd..!! He he. Det aller aller mest fornuftige er jo å vente til torsdag. Da skal nemlig jeg også teste. :-/ Jævlig lenge å vente. Kortere tid til jul vet du...

Ho, ho - dette forumet skulle kanskje hett "galehuset" det ville jeg identifisert meg med. Rugedag 19 uten mens, da hadde jeg trippet rundt som en gal og bare ventet på å juble høyt. Hørt at noen har en treg stigning på HCG som gjør at det tar litt tid før det blir to streker - håper det er ditt tilfelle!!! Enten får du smøre deg med den berømte tålmodigheten, evt stikk til et legekontor og ta en blodprøve idag og imorgen så ser du om det er en stigning:-)

Lykke, lykke til med venting og ny test!!!

Ja nå på rugedag 20 hopper jeg kanskje rundt.. eller vet ikke.. begynner å tenke at det kan da ikke være mulig at det ikke bor noen der nå.. det har jo gått 20 dager!! Jeg har da altså fått 4 negative tester, og apoteket tror vel jeg er en smule gal ja. Må jo teste til den helsikens testn viser positiv, he he, men de er så snåle på to streker de testene jeg har tatt. Jeg har bestemt meg nå for å prøve clearblue digital, med sånn som viser hvor mange uker man er på vei. De så litt spennende ut. Meeeen skal vente tiil i morgen med å kjøpe den. Tror jeg, he he. AAAAAAAAAAAAAAH blir..nei.. EEER GAAAAL!!

Annonse

Hæ, finnes det tester som viser hvor langt en er på veg???

En annen ting - hvorfor skal du teste først torsdag når du nå er på rg 20? Jeg trodde nesten alle skulle teste på rg 14?

Lykke til!!!!

uff her snakker vi selvpining hvis ikke din test dato er før torsdag som kommer altså 24 sept?? uffda...:(

noe grunn til at du har fått så lag tid før du kan teste??*klør meg i hode*

krysser fingrene for deg!!!

Jepp, her har det gått i selvpining i maaaangedager, he he.

Nei vet ikke hvorfor jeg har fått testdag den 24 september, det var det siste de sa på sykehuset. Så jeg forholder meg til den da.. Samme var det jo sist også..testet 3 uker etter innsett. Så i morgen blir det test + blodprøve..:S:S:S

Så kjææææære duu der oppe i himmelen, hvem du nå enn er, vær så snill å la den testn være POSITIV... :o)

Tusen tusen takk :) Håper du har rett:)

Jeg begynner jo også å lure på hvorfor jeg alltid skal teste 3 uker etter innsett i stedet for 2 uker, som alle andre...:S måtte sjekke i papirene, og der sto det 24 september ja..

Jeg går på progynova + progestan (tror det er slik det skrives)

Huff stakkars dere som må høre på sytet mitt.. meen, he he, synes bare det er så rart at fire tester er negative når det har gått så lang tid. Det var en som sa at hos noen stiger hcg nivået saktere.. kanskje det er slik hos meg da.. For som atter en gong sakt, he he, så testet jeg jo ikke positivt før selve testdagen sist gang jeg var gravid..

Nei nå skal jeg... skal prøve hvertfall.. se tv å tenke på helt andre ting..

Annonse

Heisann.

Ville bare si det er flere som må vente leeenge på testdagen, så du er ikke alene om det... Jeg skal teste etter 20 dager. Er på rd 12 nå og det begynner å tære på tolmodigheten her også.

Lykke til med testinga. Håper på godt resultat for deg.

Etter en litt laaaang dag så er jeg endeli på nett igjen.. Har sykt barn i dag, så har ikke fått tatt blodprøven..:( Men, jeg fikk tatt den testn, som FORTSATT er negativ.. Å heller ingen mens. Så da vet jeg ikke. Begynner å føle på meg at slaget er tapt. Får bare vente på mens jeg.. IRRITERENDE!!!

ja dette var pussige greier gitt....

hmm...håper en stund til for deg jeg;) så lenge du ikke ser rødt så er det jo fremdeles håp ikke sant?!:)))

vet ikke om du har skrevet det før men bruker du noe progestronstøtte?

Tusen takk dere, jeg blir så positiv av å lese det dere skriver!! :)

Jeg er altså nå på rugedag 23 og ser (heldigvis) ikke rødt! Dette er helt rart.. MEN i dag fikk jeg tatt den prøven! Å de sa at det tok to timer til svaret var klart, så jeg hoppet lykkelig ut derfra. Ringte etter to timer oooog... neida, de kunne ikke gi meg svaret, det skulle de sende til Tromsø, så fikk ringe dit på MANDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååå jeg ble så sinna!!

Jeg har begynt å tenke mer og mer at der bor noen... kjenner jo at det skjer noe der.. Men så tenker at det kan jo være den uønskede tanta som melder sin ankomst. Meen så kjenner jeg igjen litt fra jeg var gravid sist.. så alt i alt så er jeg vel like usikker som siden dag en, he he:) Men hvordan er det med dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...