Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Kommer litt an på. Tattis med farge, bilde av ungene, navn, roser, delfiner osv er utrolig harry. Men det fins de som er smakfulle, fine og litt mer diskre.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Jeg kan tildels si meg enig i det. Men så mener jeg det gir en kjerringstempel å ha den meningen også da.
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Vel, hvis man er seksten år og tatoverer en playboy-bunny på hofta fordi den er søt, så kan jeg være enig. Men ikke ellers. Jeg har selv tatoveringer, og syns ikke det er noe "tramp stamp"-aktiv over dem.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Vel HI er vel en urørt hvit blomst, som bare står på pynt... Tattoo er tøft på de fleste. Har selv ikke tattoo,men folk må vel kunne ta dette uten at noen skal stemple de for "trash". Hjelpe meg..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Tattis er drit-trashy.... Skikkelig stygt. Menn synes jo også det. Man trenger ikke være en urørt hvit blomst for å mislike slike horemerker. Men har dere lyst til å se ut som en billig utbrukt, russisk hore, så gjerne for meg.
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Hvordan ble man en russisk hore av å ha tatoveringer da..? Det er ikke sånn at alle menn syns tatovering er "drit-trashy" heller ;-))
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 haha det gjør vel du allerede så hvorfor skal vi følge i dine fotspor
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Og btw, mange menn syns faktisk det er drit sexy og en del blir faktisk tent av tattoer. ihvertfall stilige på de rette plassene. Så spør du meg..NEI det er ikke trashy..men det som er trashy er å legge ut andre som det slik som du,bare for at noen er annerledes enn deg..for at de faktisk er tøff og som tørr..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 "Tattis er drit-trashy.... Skikkelig stygt. Menn synes jo også det." LOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Kommer an på tatoveringen. Selv har jeg ingen, og har egentlig ikke lyst på noen heller. Det måtte isåfall blitt navnet på barna mine i veldig liten skriftstørrelse.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #14 Skrevet 21. september 2009 en godt gjennomtenkt tattovering som har en mening og en betydning for deg personlig er jo en veldig fin måte å uttrykke seg på. men helt enig i at en playboybunny på hofta kun fordi den er søt - det er trashy;)
b10na&lillegull Skrevet 21. september 2009 #15 Skrevet 21. september 2009 Tatoveringer er som regel tøft ikke noe "tramp-stamp" i mine øyne
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #16 Skrevet 21. september 2009 Har du tattooert noe rundt rompehullet så tja,da e du vel litt trashy, mne så da?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #17 Skrevet 21. september 2009 Det er tramp stamp å bruke ordet tramp stamp...
Gjest losen Skrevet 21. september 2009 #18 Skrevet 21. september 2009 Jeg personlig synest det er lite pent, men det er ikke tramp stamp heller.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #19 Skrevet 21. september 2009 Nei, synes tattovering er veldig slutty, og kunne aldri tenkt meg å ta en. Har diskutert dette med mange menn, og jeg vil gå så langt som å si at 95% av men synes det er griseharry.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #20 Skrevet 21. september 2009 Haha da kjenner du ikke mange menn....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #21 Skrevet 21. september 2009 Tattoo er tøft til en viss grad.. Men det er vel overhodet ikke trashy...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #22 Skrevet 21. september 2009 Mitt generelle inntrykk er at det er de menn som er lavest på "rangstigen" som liker tattiser. Gjerne menn uten utdannelse i typiske håndverkeryrker ol.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #23 Skrevet 21. september 2009 da har dere et snevert syn i din vennekrets. har to tattoveringer og de fleste jeg møæter har enten tattoveringer, eller planlegger å ta tattoveringer. har og møtt de som ikke liker det, men de er i fåtall. jeg menner at tattovering er en undervurdert form for kunst lille persille frø her har nok vært veldig beskyttet innenfor samme omgansgruppe hele livet.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #24 Skrevet 21. september 2009 Vel, vet ikke hvor beskyttet jeg er. Har bodd i mange land og vanket i mange ulike miljøer. Men ingen av mine venner liker det spesielt godt, kanskje de jentene jeg kjenner har litt mer klasse?
Miztery Skrevet 21. september 2009 #25 Skrevet 21. september 2009 Jeg har et selvlaget ambigram med min datters initialer på høyre skulder, får jeg flere barn får de plass ved siden av, eller på den andre skulderen. Syns det er stygt med farger oppetter armene på folk, men litt gjemt syns jeg er helt greit. Uansett så er det jo den som bærer tatoveringen som skal like den, ikke nødvendigvis alle andre! Har forresten tatovert to personer selv.. Utrolig stilig å vite at jeg har merket dem for livet..hehe Har lovet samboeren min å tatovere ham (han har allerede 5), men må være et motiv jeg syns er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå