Gå til innhold

Noen som sliter med det samme? ( Litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er konstant sulten / kvalm!! Sånn sug i magen lissom.... forferdelig.

Men lurer på hvorfor jeg ikke er vanlig kvalm, men er jo så lenge sia jeg har vært ordentlig kvalm. All mat sveller i mun, ikke noe mat frister. Kjennes ut som jeg har konstant hulrom i magen. Skikkelig ekkelt! Men lurer på om det er fordi jeg har løs mage. Jeg flyr på do hele tia og det bare renner!!!! Hjelpes er det farlig eller?? Blir nervøs jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo ikke rart du har problemer med magen hvis du ikke får i deg stort, snakk med legen du :-) , hørte at de tilbyr noe mot kvalme etc, men jeg sa nei takk, men har begynt å vurdere det, siden jeg er så plaget av kvalme, og det sveller i munnnen på meg og, ingenting frister, men hatt et par bedre dager nå... lykke til !

Skrevet

Litt rart at du har diare...det er ikke vanlig tror jeg,hør med legen om det.Men det andre du beskriver har jeg også,konstant sult liksom.....og ikke lyst på noe,alt smaker annerledes...

Skrevet

Jeg vet at jeg var veldig løs i magen de første tre mnd med førstemann.. Var ikke slik at jeg hadde diare,men var bare litt ekstra løs i magen. Det er i såfall helt normalt. Akkurat som at om man er hard i magen,evt veksler på disse to er også normalt.

Om du har diare, evt magesmerter som ved en infeksjon i magen, eller at du er veldig bekymra,ville jeg ha ringt legen. E iaf greit å slippe å gå rundt å tenke så mye på det:)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Jeg er mye bedre i dag. Fortsatt litt små uggen i magen men....ikke like ille som i går. Får i meg knekkebrød for det meste. Sitter her i en halvferdig malt stue og føler jeg ikke duger til stort. Og det går utover familien min. Har kjempe dårlig samvittighet. Føler meg som en super dårlig mor.

Har fått legetime neste uke på tirsdag, men mamma jobber på legekontoret så ho skulle høre om det var noe jeg kunne få for kvalmen i og med jeg har en 2 åring og ta meg av. Sist slet jeg så ille at jeg havna på sykehuset. Nekter det nå.

Er 8+1 i dag så er bare noen uker igjen så skal dette være over! Og da kan jeg nyte resten av svangerskapet. Bekkenet blåser jeg i. Tar smerte over kvalme anytime!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...