☆chiquita☆ Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Heisann! Alt så fint ut på kontrollen idag. Det var begynt å modnes, og jeg hadde ca 1cm åpning. De kunne gjøre noe for å få fortgang på fødselen, men ble anbefalt å vente til den begynte naturlig. Å det er jo max en uke igjen tenker jeg, så jeg skal klare å vente. Var rart å se Hermine på UL idag, så stor, at det var ikke mye som fikk plass på skjermen av gangen. Spurte om kjønnet igjen, men det prioriterte legen ikke idag. Og jeg som tenkte at nå fikk jeg en siste sjangs til å se det før fødselen, og kunne vasket litt gutte-tøy hvis det plutselig skulle vise seg å være en gutt:) Nå skal jeg opp og spise is og se Jakten på kjæligheten:) Har forresten begynt å strikke kjole til Hermine og lue til Bendik, så har hendene fulle hvis jeg skulle gå en hel uke til:) Ha en strålende uke!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 hei;-) så bra at alt sto bra til med Hermine;-)(er nok en jente...) sikkert lurt å ha noen strikkeprosjekter den siste uka, og prøve å hvile masse;-) jeg har begynnt å få til litt rutiner på morgenen, siden jeg leverer tuva hver dag(sambo drar kl 7)...tuva sitter i en stol og spiser frokost og ser tv (uff...fin rutine;-/), og sigurd sitter i vippestolen og ser på tv og storesøster;-) mens jeg smører matpakke, finner fram tøy osv(burde vel gjort dette kvelden før, men..) og ordner meg selv: dvs tar på joggebuksa og prøver å temme håret;-0 Sigurd har begynnt å pludre litt, og det er koselig...føler at vi får mer kontakt nå, og han følger med på alt som skjer(og blir veeeeldig overtrøtt!!) ble litt inspirert til å strikke selv....men jeg er så dårlig til å fullføre prosjektene mine;-/ ha en fin siste uke på bim, og velkommen hit om forhåpentligvis veldig få dager;-))
☆chiquita☆ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Hei igjen! Har hatt RIER(jippi) siden kl. 06 i dag morres, snakket akkurat med føden, og de anbefalte meg å komme i løpet av max en time. De er ikke så langvarige og tette enda, men håper veldig på at det er igang. Høres ut som du har god rutine om dagene, og at dere koser der masse. Endelig snart min tur. Da tar jeg strikketøyet med meg få føden snart:) Snakkes:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 oioioioioi!!! så spennende;-) da håper jeg at jeg ikke hører noe fra deg før om et par dager;-))) masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå