Gå til innhold

yes!

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

på ul i dag var det et egg som kunne være stort nok:D så om en time setter jeg eggløsningssprøyte og 24/38 timer senere vil forhåpentligvis skje en eggløsning :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig lykke til:-) Håper det går bra denne gangen. Har lest litt på noen tråder her, og du fortjener virkelig en liten spire:-)

Skrevet

hei.

trur ikke jeg har svart deg på noe før, men har fulgt litt med på historien din da:)

utrolig morro at det var et egg nå da, gratulere får jeg kanskje si..hehe..lykke masse til:)

Skrevet

JA!!!! :)

Supre nyheter... Masse lykke til, happy humping!!

Stor klem

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så spennende. Heier masse på deg vennen. Kos deg masse du og mannen din. Denne gangen skal det funke. Klemmer

Skrevet

Åååh.. Så bra! Nå må det jo gå bra videre også. Masse lykke til! :-)

Skrevet

tusen takk for lykke ønskningene <3 det setter jeg veldig stor pris på <3

nå har jeg akkurat bestilt meg 4.5 timers spa i Riga .. vi skal dit i helgen med jobbe til mannen min.. så nå skal vi stor kose oss i helgen og nyte hverandres selskap og lillemanns da selfølgelig.. han skal få være med pappan sin mens mamma nyter spa <3

ååå jeg er så happy... spa og egg :D

http://www.kolonnaspa.lv/no/index.php?parent=19

Skrevet

Hehehe,du kan få sagt det du hehe. Spa og egg. Utrolig bra. Nyt det i fulle drag. Du skal se at spira kommer til å sitte nå! Ha en flott kveld. klem

Skrevet

Det er bare så utrolig deilige nyheter du kommer med kjære deg:)

Kan ikke annet enn ønske deg lykke til med verpingen, reisingen og kosen:) Nyt det virkelig....

Klem fra meg

Skrevet

YES!!!! Så bra Grysom! Har tenkt på deg i hele dag..... Nå er det bare å krype til køys og kose seg maaaaassssssse på tur! Stoooooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...