ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Her kommer et nytt medlem! Husker flere av nickene her fra forrige gang jeg var gravid; mortilseb, ma 79 og kab&Jenny bl.annet. Fødte i november 06, og prøver nå på en til. Er egentlig inne i 4 pp alt. Første mann rakk vi egentlig aldri å prøve på engang da jeg ble gravid på p-sprøyte. Måtte bare melde meg inn her da jeg så mange "kjente" :-) Måtte vi få en rask prøveperiode, jenter!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 velkommen inn hit igjen! Husker også nicket ditt fra 2006 gjengen Håper vi får det til igjen snart Masse lykke til!
BettyBoob Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 hei snuppa! så moro ) vi starter nå 1 oktober! håper spire sitter fort hos oss begge masse lykke til L!!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Tror jeg het Louise82 m/jente da jeg var her i 2006. Veldig hyggelig at det er kjente nick her. Jeg syns egentlig det nok med en unge jeg, men ønsker jo at hun skal få søsken. Nå har mannen mast i 1 år, så da får han vel få viljen sin;-) Satser på at kab og jeg blir gravide denne mnd. Også håper jeg mortilseb følge etter i oktober/november. Dette blir bra!
BettyBoob Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 aahhh, en dame med en bra plan! me like! vi får holde hverandre oppdatert her inne, det er jo masse aktivitet og fullt av liv!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 men mener jeg kjente igjen ZigZag nicket jeg da.. må blande med noe annet da.. ja,ja koselig uansett
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2009 Jepp! Går jo inn i dette med litt skrekkblandet fryd må jeg innrømme. Det var et grusomt svangerskap med hyperemesis og skikkelig bekkenløsning sist gang. Fødselen gikk fint, men tiden etterpå med reoperasjon av sting som løsnet og en urinblæren som forandret posisjon, var ikke ålreit. Men man må jo bare bite tennene sammen og ta en sjangs:-)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2009 Det kan godt hende at du husker ZigZag nicket også for jeg byttet det vel mens jeg enda var her inne. Hadde også en SA rett før jul, og i den perioden het jeg også ZigZag. Jeg husker i hvertfall Kab&Jenny fordi vi var inne på 1. tri og novemberklubben sammen. Så jo også Molait var inne på 1. tri.... Moro!
1gull,snart2?:) Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Hei! Jeg er også "ny" her Har en sønn fra før som er født i aug06. Kan ikke si jeg husker alle nickene til dere andre som var her for tre år siden, men jeg hang her inne veeldig ofte, hehe Nå har vi akkurat bestemt oss for å sette i gang prøvingen med nr 2. Vi går en spennende høst i møte! Moro å se andre som har barn født i 06, kommer tilbake nå Og spennende å følge med på hvordan det går med alle dere andre på bli gravid!!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2009 Hei 1 gull, snart2?! Så gøy at det er flere fra 06 da!! Har jo snust litt rundt på 1.tri og bli gravid i det siste. Syns "alle" som har fått barn etter 06 er på vei med nr 2 allerede.... Vi får holde sammen og oppdatere hverandre:-)
BettyBoob Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 så moro med mange med 06 barn! kjæresten er litt skremt av dette, men det får han bare komme over hehe! han har jo ingen fra før lykke til oss alle sammen! Hyggelig å ha noen å "prøve sammen med", misforstå meg rett
1gull,snart2?:) Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Ja, jeg synes også at "alle" som fikk barn samtidig som meg, er godt i gang igjen. Flere i min omgangskrets fikk sin første etter meg, men er allerede tobarns-mødre! Hehe, føler meg nesten litt "treg i avtrekkeren" Men,men vi er alle forskjellige, og jeg har ikke følt meg klar i det hele tatt før nå. Til gjengjeld er jeg superklar nå, og det skulle helst ha skjedd i går.. Håper det ikke går så alt for lang tid å bli gravid igjen, men man vet aldri. Med førstemann satt det på første forsøk, og det er ingen selvfølge at vi er så heldige en gang til. Enig med MortilSeb06 og ? 1pp, at det er hyggelig å ha noen å "prøve sammen med", noen som er i samme båt! Lykke til jenter!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå