Gå til innhold

Noen som har BeSafe Izi Sleep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ikke base til det setet? Klarer ikke finne helt ut av det jeg... Vurderer å kjøpe det eller Graco sitt med base som vi hadde sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har BeSafe Izi Sleep og er kjempefornøyde. Det er isofix-base til, og vi kjøpte det på Baby Shop i sommer. Vi er trygge på at det er et bra sete (vunnet tester), men det er det jo flere som er. Det som i midlertid er supert med det er at man kan legge ned ryggen når vi tar setet ut av bilen og hun sover og kan ligge der litt lengre.

Skrevet

Ja og det er jeg superfornøyd med:) Det er litt tungt bare men jeg går jo ikke og bærer på det spesielt mye uansett. Utrolig praktisk med ryggen som kan legges helt ned siden lillemor sovner often i bilen:)

Skrevet

Huff, jeg synes det er så blytungt...sambo må bære det, jeg har nesten ikke sjangs.

Ellers virker det fantastisk behagelig og stødig for barnet å ligge i, selv fra det er helt nyfødt. Lunt, varmt og godt nedi der, trenger ikke mye klær i det.

Skrevet

Enig, det er litt tungt. Men de gangene jeg bærer på det så tenker jeg at det er vel littepittegranne trening i å bære henne. Synes det positive ved stolen veier opp for at den er tung.

Skrevet

ja og skal aldri bruke det igjen vis eg får flere barn... syns det er utrolig tungt og har kun isofix base til det sete..noe jeg syns er dumt forde jeg har ikke så ny bil liksom.. og babyen sitter for mye sånn att hodet faller framover....

så jeg har måtte bygge sete opp på en måte..

men det positive er att det går ann å ligge ned ryggen!!

Skrevet

Vi har leid det gjennom Gjensidige. Sto mellom det og et som NAF anbefalte, Cybex Aton. Vi har jo bare brukt det et par ganger da Vesla bare er 12 dager gammel, men vi er så langt veldig fornøyd. Det ser ut som om hun sitter veldig godt og når vi har hatt henne med oss så kan vi legge henne ned i stedet for å måtte ta henne ut av setet. Men ja: det er veldig tungt så jeg har ikke båret det noe sted, det har vært sambos jobb så langt. Det er jo helt klart et minus med setet, men jeg synes komforten med det helt klart veier opp for vekta! Men det er nå min mening da, jeg var også veldig i tvil før vi valgte det om jeg heller ville ha et lettere et, men er så langt fornøyd!

Skrevet

Vi hadde det som første sete, og var veldig fornøyde.

Vesla satt kjempegodt og lunt i det fra dag 1 (eller fra vi dro hjem fra sykehuset hvertfall;)

Det er tungt ja, men vi har aldri hatt behov for å ta det ut av bilen sånn i hytt og pine. Skal vi noe har vi med vogna, som hun ligger mye bedre i...

Så vi har derfor heller ikke brukt den sleep-funksjonen...

Det er jo testvinner - og det var det viktigste for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...