paper Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei,hei! Har ikke lest så mye inne på her siste uker-er du prøver enda??? Jeg har møtt en ny,fantastisk mann!Kjærlighetssorgen og tapet av foster 15u har gitt seg.I ettertid ser jeg at x nok ikke var Mannen i mitt liv likevel-var mye sorgen over svangerskapet og alt som ble vondt og vanskelig..TAKK FOR ALL STØTTE SIST!!! Nå er jeg fryktelig usikker på hva som er rett å gjøre..,ikke spesielt motivert for prevensjon,har tatt angrepille men det kan man jo ikke styre med over lengre tid.. Har bare lyst til å bli gravid-K er mannen for meg.Vi har det såååå bra,men å bli gravid sånn helt med en gang er kanhende ikke superlurt?? Samtidig som jeg er 38 og vet at tida løper fort..vet ikke hva som er klokt her. K er 42,har 2 store barn og ikke akkurat vært hysterisk livredd for å gjøre meg gravid akkurat..iallefall er han helt åpen for at det jan skje ved sex og at ingenting uansett er 100prosent. Er jeg desperat,burde jeg ta det litt med ro eller hva?? Spiral orker jeg ikke,p-piller er dumt siden jeg røyker..(kutta nesten helt da jeg gikk gravid altså). Har syyykt lyst på en baby-jeg vil,vil,vil..hva sier du søte deg????? Klem,klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hei på deg min kjære venn,har ropt etter deg her og tenkt på deg. Du ligner i grunnen på meg hehe. Hoppet rett i nytt forhold etter utroskap med min x gjennom 17 år som du vet. Har det så utrolig bra med min nye mann. Vi gifter oss 12 des,og er i full gang m forberedelser og prøving på nytt barn. Venter ikm 2okt. Vi forlovet oss etter bare 2 mnd,snakka om barn etter 3mnd, Har vært sammen i 11 mnd nå. Tror man føler det på kroppen når man møter DEN RETTE han er jo 46 snart og jeg 33. Når man kommer i den alderen er alt så mye tryggere. Man føler seg og tryggere på hva man gjør. Ikke ta for mange angrepiller tror det kan klusse med syklusen,tok en første gang vi hadde sex. Beg.på p-pillen,men tålte ikke det,slutta og tok meg 4 pp før jeg ble gravid og mista. Hvis det føles riktig for dere begge så synes jeg bare dere skal ta det som det kommer uten prevensjon så lenge han synes det er ok. Er sååå glad du har funnet lykken. Her har vi og bare store barn så vi gleeder oss til å få en liten en igjen. Godt å høre fra deg. Må si jeg har vært ganske bekymret da du var så langt nede. Det var jeg og da min x var utro og stygg med meg. men sier igjen. kommer man først så langt ned i kjelleren,så er det bare en vei,og det er OPP. Ønsker deg masse lykke til. Håper du kommer inn her som prøver igjen,så tar vi steget fremover sammen. Masse klemmer
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Ps mente at min x var utro mot meg i nesten ett år.
paper Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Huff,huff,ja var dritlangt nede..det er sikkert.. Burde vært her og skrevet til deg-men orka ikke rett og slett..ikke akkurat deprimert,men har hatt det jævlig,ja.. Jeg tror nok bare jeg/vi lar det stå til..bor jo ikke sammen eller noe,men tar jo 9mnd dette svangerskapet,da..og da vil det jo være en ny,flott sommer!! Jeg lover jeg skal titte innom her fremover-så holder vi kontakte,ja.Det er alletiders altså!!! Jeg skal ikke tenke for mye på hva omgivelser og sånn vil si med "rett fra han til han"osv..-jeg har nemlig ingen karriere i dette med menn.Tvertimot.Vært alene med sønnen min i 8år,bare litt til og fra med barnefar. Ønsker meg et godt og stabilt liv.K ønsker seg det samme..han er bare heeelt fantastisk.Og jeg tror han virkelig er mannen min..som du sier,litt oppi årene blir man lei av å tulle for mye.Setter mer pris på ting,hverandre og slikt.. IGJEN;tuuusen takk for all støtte-vi høres her inne fremover.Jeg vil si MASSE,MASSE LYKKE TIL til deg og dine forsøk-stå på jenta mi!!!! Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk vennen. Synes du bare skal gå for det.. Dreit i hva omgivelsene rundt meg trodde,alle ser jo og sier nå at jeg aldri har sett så godt ut. Så det kan ende flott. Er sikker på at det kommer til å gå flott med dere og. Har aldri hatt det så bra. Er myyye alene på kvelder og en del på dagen i helgene. Men vi koser oss veldig når vi er sammen. Og jeg vet at han aldri ville såre meg. Han har selv opplevd d samme som meg. Stå på. Vi snk. Ha en flott kveld, og plei kjærligheten. Stooor klem
paper Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Hei,hei du-tidlig onsdag morgen! Leste litt nøyere hva du har skrevet over her-du skal jo gifte deg og alt!! k fleiper litt med forlovelse han og..,ja.Dette er virkelig rett for oss.. Tatt som jeg sa en angrepille-nå driter vi i videre prevensjon.Håper ikke det drøyer for lenge.. Jeg blir veldig lett gravid-dessverre vært gjennom provosert abort tidligere i livet(noen ganger) og kan få litt rare tanker om at kanskje toget har gått for meg nå osv...nå som jeg veeeldig vil bli gravid. Men-du har ikm snart du da??Tenk så moro om du er gravid når dere gifter dere a!!!Det måtte jo vært helt fantastisk!! Sååå glad du er her inne-we will keep in touch!! Jeg har vært veldig heldig-var nok en mening med at jeg måtte gjennom alt dette vonde tidligere.Ellers hadde jeg jo aldri møtt K!!!!! Livet er supert for tida-vi snakkes!!!Klem,klem min venn!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ er så glad på dine vegne sltså. Jepp giftemål 12 desember,han fridde etter bare 2mnd hehe. Du blir gravid igjen skal du se. Og nestegang går du ut 9 mnd. Jeg har ikm neste fredag hvis syklusen min stemmer. Men håper tr aldri dukker opp hehe. Når har du ikm igjen? Håper virkelig jeg bærer på en hemmelighet under brudekjolen ja. Kanskje det er du som står brud om noen mnd? Vært igjennom mye jævlig hele livet,s¨å det er nok som du sier,nå er det vår tur. Ha en flott dag. Stooor klem
paper Skrevet 23. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2009 Jeg vet faktisk ikke helt hvordan det ligger an med syklusen..,kun hatt en mens etter aborten.Siste dag i denne var 14.september.Men den varte lenge,mange dager med småblødninger før den begynte liksom. Usikker på om jeg har hatt eggløsning og.Videre tok jeg en angrepille innimellom..,men jeg tror jeg ligger noenlunde an som deg. Venter ny mens et sted mellom 1.-3.oktober.Men,som sagt har tatt angrepille denne måneden.Har jo ikke sååå hast,men deilig slippe prevensjon og mas. Forlovet etter 3mnd..,må le ja.Vi er litt like tror jeg,for her og går det fort i svingene..,K kan nesten ikke vente og det er bare sååå sinnsyyykt godt å vite det!! Vi bor litt fra hverandre-og selv om jeg har en gutt i 3.klasse hadde jeg flytta faktisk."Planen"er vel å vente til sommeren-jeg kan godt gå gravid "alene". Jeg VET at omgivelser og andre vil lure..,nettopp slutt med han forrige,så gravid på nytt med en ny..,men som du også skrev:JEG DRITER I HVA NOEN MÅTTE SYNES OG MENE!!!! Jeg har tatt så lite sjanser i mitt liv og oppleves som stabil og stø-dette går jeg for.. Fant du fort ut av det med syklus og sånn eller-etter du mista?? Jeg har før blitt gravid på helt feil tider-så jeg er ikke så fryktelig opptatt ev eggløsning og sånn.Tenker at regelmessig sex gjør oss gravide uansett!!! Høres imorgen-du virker som et nyyydelig menneske forresten!!Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Ble forlovet etter bare 2 mnd jeg hehe,ikke 3,for lenge å vente hehe. Ja jeg har heller aldri tatt noen sjanser,så nå tok jeg steget. Var jo ikke min feil at jeg hadde en utro mann som har konstant behov for en spes.form for sex jeg ikke kan like. Godt han reiste av seg selv til den dritt dama hehe. Har hatt 1 mens etter ma,den fikk jeg etter 6 uker. Venter mens igjen neste fredag hvis jeg har normal syklus igjen på 28 dgr. Håper jeg er gravid da,så får se. Ja vi flytta sammen før d var gått 2 mnd vi hehe. Men han bodde bare 200m fra meg ca he he. Kjøpte seg inn i mitt hus. Vi har nå vært sammen snart et år,og d går så bra så. Go for it!!! Tusen takk for komplimentet, og i like måte. Ha en flott dag. Stor klem og lykke til m alt.
paper Skrevet 25. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2009 Hei,du! Da fikk jeg mens nå i ettermiddag.Dette klusset med angrepille som gjør at ingenting stemmer..men;har ikke noe hast,jobber ikke aktivt med saken,men det som skjer det skjer... Leste litt om festeblødning osv..,men aldri hatt det før.Er det vanlig;vet du det?? Dette er garantert medn altså-100 prosent sikker på det!! Vel-sier riktig god helg til deg;vi høres til uka!Jeg håper IKKE du ser noe til din mens..-og vet du hva??Det tror jeg ikke du gjør heller!! KLEM,KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 SÅÅÅ søt du er asså, hehe. Ja ja men nå blir du snart i syklus igjen og kan prøve for fullt m ny mann,så deeeilig. Ha en riktig god helg. Kos dere masse. Håper ikke den kommer,men har en følelse at den gjør det. Masse klemmer. Vi snk til uka. Stooooor kozzz fra meg
paper Skrevet 30. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2009 Du nærmer deg vel tid for teste du nå.. Jeg HÅÅÅÅPER sånn at du er gravid som virkelig vil og prøver.. Jeg lurer litt på om jeg skla gå for å prøve denne måneden.Vil ha eggløsning rundt den 7.okt. Men-alt er egentlig klusset med etter aborten og angrepille,så jeg vet ikke riktig.. Kanhende dumt bli gravid med en gang også-samtidig som jeg håper at jeg ikke er for gammel..huff,mange hensyn å ta her!! K er Mannen for meg.Det vet jeg med sikkerhet.. Jeg titter innom i ettermiddag-spent på åssen det ser ut hos deg min venn!!!Klem,klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 God morgen vennen,tidlig oppe du er da hehe!!!. Ble nok ikke gravid denne mnd heller. Har ingen symptomer og tester negativt. Venter mensen på fredag, og merker den kommer også. Så håper på full klaff neste mnd. Go for it ..PaperBare å hoppe i det vettu hehe. Ha en fin dag, vi snk senere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå