Luna har født. Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei på dere alle sammen. Jeg er så glad så glad for at jeg endelig kan være i dette forumet. Mannen min er nå etter flere år med venting endelig helt klar. Fy søren det er verdt ventingen. Tenker vi prøver i fra November ca jeg. Vil vente til over sommeren neste år, og få baby når minstegutten begynner på skolen. Har to gutter og håper på enda en frisk liten baby, jente eller gutt spiller ingen rolle Jeg er bare lykkelig for at jeg skal få oppleve dette ennå en gang. Krysser fingre for at det går bra denne gangen også. Flere som prøver fra november eller? Hadde vært kjekt å holde kontakten med noen. Her skal liksom alt være så hemmelig...hehe. Ingen vet at vi går med planer om flere. Det blir gøy når vi en dag kan overraske alle sammen. Tjo hei, og klem fra meg.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hei og velkommen inn hit! Selv er vi inne i 2. pp etter en SA. Fnner vel ut i løpet av denne uken om det er en ny spire.. har ikke troen på det, men men.. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar før det eventuelt fester seg en spire som blir, så kan jo være at jeg fortsatt er prøver i november. Har forresten en datter som snart blir 3 år:) Lykke til med prøving? Noen forberedende planer da? Begynt å ta folat?
Luna har født. Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Hei. Hyggelig med raskt svar. Jeg har tatt omega-3 med folat ei stund da..hehe..i håp om at mannen skulle bli klar Nå tenker jeg å ta ut hormonspiralen i oktober en gang. Den har jeg hatt lenge nok nå. Ellers lurer leg på å ta vaksine mot svinesnua når jeg først har anledning til det før jeg blir gravid...men litt usikker på den. Jeg har fått 2 nydelige snille gutter før og sistemann var over 4,5 kg, så jeg har planer om å leve veldig sunt og unngå sukker...i håp om at junior ikke skal bli så stor..hehe. Gruer meg veeeldig til å føde, så jeg skal ta noen runder med jordmor også...men det får jeg tenke på når jeg blir gravid, det er jo ingen selvfølge i en alder av 33....ikke som for 10 år siden:) Vel, vi får se...skal vel ikke planlegge ting i hjel heller..:/
Luna har født. Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Trist med SA forresten. Håper du blir fort gravid igjen og at alt går fint for deg:) Blir spennende å følge med Vi prates vel tenker jeg
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 mente at jeg er i 1. pp etter SA, men totalt sett i 2. pp da Ja, 4,5 kg er nok ja.. hehe Selv går jeg inn i siste året i 20 årene. Håper på fortsatt god fruktbarhet, og at spiren vil klore seg fast i 9 mnd. Klarer ikke å la være å planlegge ting i hjel jeg..hehe er en smule kontrollfrik skjønner du
Luna har født. Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 Hehe, ja samme her. Ungen skal helst fødes omtrent midt i August neste år..skjønner? hehe. Vel får vel bare ta det som det kommer. Det er kaos på sykehuset her om sommeren, derfor venter jeg litt så det ikke blir fødsel da. Jeg skal kreve at de har god tid til meg Men jeg må nå si, jeg skulle helst tatt ut spiralen i går da....er skikkelig utålmodig på å begynne å prøve nå.. Jeg mere SKIKKELIG utålmodig..Ha ha. og ennå er det over en mnd...nei jeg må ut med spiralen i midten av oktober kjenner jeg ja...hehe. trallallalaaaa, jeg er så lykkelig nå. Og jeg er ikke en gang blitt gravid ennå
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 hehe, så godt du har så godt humør! Jeg har innsett at jeg ikke kan bestemme når en ev unge skal komme. Har mistet 3 ganger, så det vet jeg at jeg ikke kan styre.. men det setter meg sånn ut av spill. Er ikke laget for å være en prøver... men det må man jo hvis det skal bli noen unge.. Jeg klarer ikke å være prøver med " vi får se hva som skjer" holdningen, hvis du skjønner hva jeg mener?
Luna har født. Skrevet 21. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2009 Hei. Ja jeg forstår hva du mener tror jeg. Må være tøfft å miste. Selv har jeg mistet en tvilling, men jeg føler liksom ikke at jeg har mistet likevel på en måte....viste ikke om den andre før den var borte på en måte...og jeg slapp jo å begynne på nytt, siden jeg fremdeles var gravid da. Det er det jeg håper på nå da, at vi klarer det fort og ikke mister...mye på grunn av at mannen min er 41 år og har lyst til at dette skal skje snarest mulig... Vel han kan jo selv for at han somlet til nå da Ingenting kan planlegges helt. En får bare håpe. Jeg drømmer om en liten baby, drømmer om å gå gravid....håper drømmene blir sanne Blir kjekt å høre hvordan det går med deg fremover også Masse lykke til. Håper du blir før meg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå