kristanna Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Er på dag 50 i syklusen nå,og har alltid hatt syklus på ca 30 dager. Er ikke gravid. Hva gjør de isåfall hos legen? Utålmodig her..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 de tar vel kanskje en GU og dobbeltsjekker om du er gravid, tar kanskje blodprøver? Vet ikke jeg, jeg bare gjetter. Ville tatt en telefon til fastlegen for å høre hva de synes. Hvis du er veldig regelmessig så er det jo litt rart at du er 20 dager over.
kristanna Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 Ja får vel gjøre det..hater egentlig å gå til lege. takk for svar
claudio Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Hei! Hvis du får henvisning til innvendig UL fra legen din kan gynekolog se akkurat hvorhen du er i syklusen din ved å måle tykkelsen på innerste vegg i livmoren din. Med det kan hun/han forutsi når du eventuelt venter en blødning. Jeg fikk gjort dette da jeg var over fire uker forsinket i syklus og fikk mensen på nøyaktig samme tidpungt som gyn sa. Hvis ikke kan det jo være at du er gravid og hadde en forsinket eggløsning. Til tross for at du har regelmessig syklus, kan jo dette skje noen ganger.. Ønsker deg lykke til, forstår utålmodigheten din...
kristanna Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 Takk skal du ha:) håper jeg får henvisning til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå