Mamacita og Sebastian:) Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Noen som har peiling om det går bra å fly med en 1-åring med ørebetennelse? Det er et widerøe fly..får jo vondt i ørene selv så er ikke sikker,,,
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Hei Dette vil nok gjøre vondt for barnet, så ville nok unngå dette, men hvis man må så lønner det seg å gi barnet nesespray for tett nese da dette virker inn på trykket i ørene. Dette skal gis 1 time før avgang og 1 time før landing hvis dere skal reise langt. Jeg gjør dette selv når jeg skal ut å fly da jeg alltid får vondt i ørene, og det hjelper. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg ville faktisk også gitt en paracet en liten time før flyturen for å minske smertene noe.
oslo75 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Hvis trommehinnen har sprukket vil ikke lufttrykket bli annerledes i flyet. Så er det jo spørsmål om hvor lang flyturen er, og hvor syk han er. Men han vil sikkert få veldig vondt og skrike hvis han har ørebetennelse der trommehinnen ikke har sprukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå