Gå til innhold

Har noen vært hos Dr Magnus på Røde Kors klinikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest så mye bra om han her inne, og bestillte meg time hos han for kanskje 1 måned siden, og skal dit om 3 uker...(lang ventetid)! Og nå kommer jeg plutselig over en artikkel på nettet i vårt blad fra 2008, hvor han er imot å hjelpe lesbiske og inseminasjon.

Trenger virkelig noen god'ord fra dere som har vært hos han og er lesbiske...hvis ikke bytter jeg til noen andre! Trenger virkelig ikke bli dratt ned av noen i denne prossessen her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene, men ikke lesbisk. Dr. Magnus spurte aldri om min legning. Men ha viste godt at jeg ikke var gift/ hadde en mann. Jeg kunne ikke så godt være lesbisk.

Han var helt fantastisk!

Jeg fortalte han om en skikkelig kjip opplevelse jeg har hatt med en annen gyn. som tydelig var mot det jeg holdt på med. Dr. Magnus syntes det var skammelig og trist at jge hadde måtte oppleve det i min sårbare situvasjon.

Han fikk meg i allefall til å føle at det eneste i hele verden som talte var at jeg skulle kunne bære frem ett barn. Han er en veldig varm og personlig lege, som tar seg god tid og forklarer ting veldig nøye.

Første gang var han litt mer "lege", men de andre gangene var han menneske - hvis du forstår.

Jeg hadde ringt å hørt i resepsjonen om han vil behandle lesbiske, bare for å høre. Jeg mener å ha lest noe av det han skrev, og det var faglig og ikke på det mennseklige planet jeg tror å hiske han var mot det.

Men hør, for du han til å hjelpe deg er du heldig, jeg hadde tre aborter før han hjalp meg, og jeg ble gravid på førsteførste forsøk da, og klarte å beholde min fanstiske jente :-)

Uansett lykke til!

Skrevet

En liten skrivefeil i første av snitt: Jeg kunne like godt vare lesbisk - skal det stå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...