Gå til innhold

Syklus kalender?Finnes det a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et nettside med kalender.. Sånn at man kan holde styr på datoer fra mnd til mnd , følge med på syklusen og få vite sånn ca når man har eggløsning? For mye forlangt kanskje?

Lei av dumme prøvinga og negative tester. Må få litt orden på det.. Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..vil anbefale deg å laste ned Hormonal Forecaster. Har lasta det ned sjøl og enden på visa var at eg kjøpte det. En får 3 mndr prøvetid først, så du får virkelig satt deg inn i alt før du evt. må bestemme om du vil betale eller ikkje.

Alt står på engelsk, men med ei god ordbok (som så klart også finnes på nett), så kommer en fort inn i det. (lese bruksanvisning og hjelper f.eks..hehe..ekje så flink te det sjøl)

For meg som har ustabile sykluser e det heilt fantastisk, da du ikkje trenger å plotte inn noe sykluslengde eller lutealfase. Den trenger 3 sykluser tror eg, så vil den regne seg ut ifra det. VELDIG greit å ha!! Kan legge inn el symptomer som elslim og du kan tempe på den!!

Det var min anbefaling da. Hehe..prøvd ca 10 forskjellige, men Hormonal Forecaster den treffer virkelig blink på det meste for meg.

Hilsen en pause-prøver.

Skrevet

p.s. og ut ifra sekret og evt. livmortappen vil den også sette en el dato, ikkje bare ved temping :) (så klart ikkje like sikkert som temping, men)

Skrevet

er et eksempel inne på www.pernille.info. der står det mye om alt mulig egentlig..

Skrevet

Tusen takk dere! Skal sjekke det ut med en gang!

Skrevet

Hei :)

Hvis du registrer deg på www.babyverden.no kan du legge inn når du fikk siste mens og hvor lang syklusen din er, så får du opp en oversikt over når du forventer mens og når din fruktbare periode er i noen sykluser fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...