Bulikuli Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Kan dere se på kurven min og si hva dere mener? Kan jeg være gravid? Får ikke positive tester, men har masse menssmerter og tror at mensen kan komme når som helst, men ingen mens kommer. Var hos gyn på fredag og hun sa det ser ut til at du skal menstruere, fikk bittelitt blod da, men nå er det ingenting! Blir så forvirret. Leste på pernilleinfo at man kan være gravid når kurven ser ut som min, men det er ingen fasit på at man er det. Legger ved link. Så kommenter dere som vil/kan http://www.fertilityfriend.com/home/292265 Er så spent at jeg dævver ass!!!
Bulikuli Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2009 Kan det være en trifasisk tempkurve eller noe. Kanskje det er for tidlig og si. Har vanligvis korte sykluser på 20-23 dager, så dette er helt uvanlig. Hilsen *Brunost* ;o)
K ♥ tærten Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Vanskelig å si siden du vanligvis har så kort syklus og kurven din er fryktelig opp og ned.. ser egentlig ut som du har el på dag 17. Normalt skal det jo da gå 13-15 dager før IKM og da er det jo altfor tidlig å si om du er gravid ennå.. I såfall er du 5 dpo i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå