Gå til innhold

Tror jeg må ha verdens beste jordmor;)

Anbefalte innlegg

Kjempetrivelig dame;))

Fikk sjokk når jeg gikk på vekta i dag, og så at 4 kg hadde kommet på siden sist kontroll. Grudde meg litt for dette pga att så mange andre har fått negative kommentarer fra sin jordmor. Hun sa at mat må man ha, og litt trim når formen er bra, så dette skulle jeg ikke tenke på. Livmora mi hadde kommet høyere enn de som er vanlig i uke 22+4, og det gjorde at symfysemålet mitt gikk over kurven jeg har fulgt. Rett og slett godt å ha ei trivelig og omsorgsfull jm som tar seg tid til en;)))

Fortsetter under...

Alltid koselig å møte på slike personer.

Når jeg var på kontroll sist så hadde jeg gått opp 8 kg. Det er det jeg har gått opp hittil i svangerskapet. Jeg sa bare hjelp med en gang jeg så vekta og hva den stoppet på. Jeg fikk da beskjed av legesektretæren at det skulle jeg ikke tenke på nå og jeg fikk beskjed om at jeg hadde så flott mage :)

Heldig er du :) Jeg hadde en kjempe god jordmor, som jeg fikk være hos 1 gang før hun ble sykemeldt ut året. Å her jeg bor er det kun 1 jm, så jeg har ingen nå :/ Men.. så har jeg verdens beste fastlege da, så går helt fint å gå til han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...