ane84 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 hei hå=) no fant eg den:) Har laga middag og vaska hus så tiden har gått, så måtte nesten inn her og se
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2009 har fått hjem mann og lillesnupp og spist middag:) I morgen blir det jobb igjen:( Er inne i en veldig hektisk periode på jobb nå med nytt datasystem. Frister lite med ytterligere stress... Så bra at tiden har gått unna for deg. SKulle ønske det var meg Etter barnetv skal jeg forsøke å få snuppa til å prøve ullundertøy og diverse annet høst/vinterklær for å se om noe kan brukes i år, så er det kveldsbad og legging. Etterpå skal jeg skikkert bare henge her inne frem til sesongpremiere på ER kl 21.30. Skal bli koselig å skravle her inne
ane84 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 ja tiden flyr den om dagene=) i morgen e det ny jobb dag, så er ikke heime før kl 5 ca, så e det og ha litt tid med gutt ungen før han skal i seg kl 7. Så etter det så er det avslapping forann tven og sette seg litt på daten og se om det er noe nytt:) E veldig avhenig av facebook så er som oftas inne og se om det er noe nytt på sida mi =) så ser eg fram te neste helg, skal ha utdrikkningslag for ei vennina av meg:) så det skal bli kjekt.. Så håper eg får ta ein test da og se om det er noe posetiv så slår te da=) hehe, hadde vert topp.. Hadde vert stilligt om me hadde blitt gravide sammtidig ssiden alt anna klaffa;) hehe.. kjekt og høre kossen andre har der gjennom graviditeten=) Ja det skal kjempe kos og ta ein prat her inne=)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2009 leste her inne et sted at TR hadde dukket opp. Det var utrolig kjedelig da.. jeg testet i dag morges da jeg var skikkelig kvalm i går kveld og natt. Fikk positiv test på cb digital etter 15-20 sek. Veldig blanda følelser nå altså.. Man blir jo glad,men samtidig kjenner man jo på masse bekymringer.. jeg kjenner jo at jeg får en litt sånn "vi får nå se" holdning, selv om man håper da.. Er forsåvidt ikke kvalm lenger, også synes jeg at stikkingene og murringene har avtatt allerede. hmm... er jo bare 3+6 i dag (regnet ut etter positiv eltest 11.sept). Hvis man tar utgangspunkt i første blødningsdag i SA så er jeg 4+3. Tror jeg blir litt her inne på bli gravid.. er ikke helt klar for 1. tri tror jeg... Lykke til videre inn mot neste el. Da sitter den nok!
ane84 Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 gratulera masse te deg.. og lykke te, håper alt går fint.. ja trur det kommer te og gå fint neste gang får krysse fingrene.. har du vond i magen enda heller??? du har vel kontakta legen no?? sånn at du får oppfølging... å dette va kjekt og høre.. skal sette i gang neste mnd.. så blir det nok ein juli baby, håper me=)=)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2009 har hatt litt murringer i dag, men det har avtatt utover dagen!!! Nå tenker jeg at det er over allerede... har ellers ingen andre symptomer, er ikke kvalm lenger eller noe... sukk... satser på julibaby for deg da
ane84 Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 uff stakkars deg=( trist.. håper det går fint?? dere får vente ein mens først, kanskje det er derfor det ikke klaffer, at kroppen er ikke utrenssa godt.. no er eg ferdig med mensen heldigvis=) deiligt så no er det bare og sette i gang=) hehe... da blir det nok sikkert ein juli baby=)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 27. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2009 Fortsatt lite symptomer ja.. hmm.. får dommen til tirsdag da. Har tatt blodprøve for å måle hcg. skal ta ny på mandag og da får jeg vite på tirsdag om det er stigning eller ikke.. fikk vite i går at ei venninne er gravid..ble så glad på hennes vegne.. hun er snart 12 uker. håper virkelig dette går..men er ikke optimistisk... Kan jo være at det ikke funker så tett opptil SA. Men jeg ble gravid rett etter SA, og fikk datteren min da, så det er ikke umulig. Lykke til, og stå på, bokstavelig talt..hehe
ane84 Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 håper det går fint.=) e jo ikke så kjekt og høre at noen andre skal ha baby når det ikke går så bra med våras... kjekt på deies vengner, men synst dei kunne vente te det værse va over, tenker eg da.. ja, veit ikke kva det kan vera da, hørt det e mangen som mister mange gonger før dei får det te igjenn... krysse fingrene for deg at det går bra=) veit kossen du har det nå, ikke kjekt og gå og vente, tenker meir på det, men tenk på det posetive=) så skal se at dette går fint.. det va sånn alle sa te meg..=) men hjalp ikke meg så masse...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2009 Da har jeg vært hos legen og tatt ny blodprøve.. merker jeg gruer meg til å få resultatet i morgen.. jeg vil vite,men vil ikke.. Jeg ble kjempeglad på venninnen min sine vegne. Hun visste at hun var gravid da jeg fortalte at jeg mistet sist. Hun valgte da å ikke si noe, men fortalte meg det når jeg fortalte henne på lørdag at jeg var gravid igjen. Vi gikk gravide sammen med jentene våre:) Er blitt 50% sykmeldt nå. Legen ville sykmelde meg 100%,men jeg tror jeg har godt av å tenke litt på noe annet også... sjefen min sa at jeg skulle få ha det veldig fleksibelt. Var godt at hun forstod det så godt,. Håper det funker bra å jobbe 50%, og at jeg får positive svar i morgen.. jeg tror ikke det, men håper jo seff..
ane84 Skrevet 28. september 2009 #12 Skrevet 28. september 2009 oki det er nå bra.. gått at sjefen tok det kjempe bra=) ja sant det, vist man er bare heime tenker me på alt muligt ka som kommer te og skje og sånn, kossen går det med deg no da?? du får tenke på det posetive=) og håper alt står bra te med den lille. skal krysse fingrene eg får at det går fint.=)=)=) Ikke kjekt om det skal gå feil denne gangen, e så tungt og sårt når det først står på.. du får går rundt og tenke posetiv posetiv posetiv... <3
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2009 hcg hadde steget fra 82 til over 400 på 3 dager. legen sa det var bra. skal ta ny test neste tirsdag.håper det fortsetter å stige ogat det vil gå bra. nå, har du startet ny pp?
ane84 Skrevet 29. september 2009 #14 Skrevet 29. september 2009 Så bra=) godt og høre.. ja håper det stige, at det kommer te og gå supert.. va ferdig med mensen 26, tok ein eggløsningtest, da ble te to streker, skjønner ikke noe eg.. Og i dag er eg så dårlige. kvalme.. hmm merkeligt synest eg..har ikke før den 8 trur eg eg har eggløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå