Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei jenter ! Jeg er i sjokk og vet ikke helt hvor jeg hører inne her, men er nå gravid i uke 5(6) og det var vel egentlig slik att min mann og jeg var kjempe fornøyd med vår datter på 5 og ikke ønsket flere. Så kaster sjebnen dette på oss..... Vet dere har jobber og drømmer om å få en baby og håper virkelig att det slår til for dere - vi vet jo hvordan man lager baby - og så var det den ene kvelden uten noe beskyttelse. Kjennes ubegripelig med tanke på dere som ønsker dette så inderlig bruker ene pp efter andre for å få resultat eller uten resultat. Selv er jeg veldig redd for hva dette vil bringe oss som familie. Har bestilt duo test, men det er jo fortsatt noen uker til det og ting kan jo skje underveis......... Sender dere babystøv og masse lyke og ønkser sterkt att dere kan få oppfyllt drømmene deres ! Klem
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 ...og poenget med dette innlegget var??????????
-68mamma Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Gratulerer !!!! Ikke bry deg om grinebiteren ovenfor her. Koselig med modne mammaer. Håper du finner ut etterhvert at dette er en glede - særlig for datteren din som slipper å bli enebarn :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Akuratt det jeg skrev. Jeg vet ikke helt hvor jeg hører inne- Jeg er godt moden gravid (40 år ved termin) men har ikke jobbet for å bli gravid. Det føles merkelig da jeg vet så mange jobber for å bli gravide og jeg ønsker dere som er her inne og prøver all hell og lykke på veien. Vet ikke om poenget må inn med tskje jeg ??? Så her : jeg er 39 år hadde ubeskyttet sex 1 gang og ble gravid - ikke gi opp håpet - kunne ønske det var en av dere som jobber og sliter med å få deres første barn som var meg. Jeg har en nydelig datter og var fornøyd med det - ønsker att de som er barnløse og sårt ønsker ett barn får det og sender masse babystøv og lykke ! SÅ vet jeg ikke hva du mente med ditt innlegg ??? Men ...........
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Synes du skriver bra jeg og forsto hva du mente:) Så hyggelig at du stikker innom oss og kaster litt baby støv over oss som ønsker og komme etter:) Håper du får en fin graviditets tid, og at dagen og uken fremfor deg vil sette ting i bedre perspektiv for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå