Minilille Skrevet 21. september 2009 #1 Del Skrevet 21. september 2009 I går gikk jeg meg en god tur på litt over 1 time. Formen kjentes helt fin underveis, til jeg nærmet meg ytterdøren hjemme.. Det begynte med vond/stiv/støl i korsrygg, halebenområde. Har vært litt plaget der før, og at det "svir" rett under magen samt gjør litt vondt i "skambenet" når jeg går tur.. Men da jeg endelig kom meg hjem ble jeg helt handikappet! Alt av bevegelse er vondt, å reise seg, gå (spesielt når vekten belastes bare ett ben om gangen, hvert skritt altså..) og å snu seg i senga i natt. I dag er det hovedsaklig fremme i "skambenet" (tror jeg det heter.. Kan huske med førstemann at jeg hadde en knekk etter en dag med mye husarbeid, men at det gikk over etter et døgn eller så. Og har til nå tenkt at det er jo vanlig å bli litt stiv/støl i bekkenet uten at det behøver å være bekkenløsning/låsning. Hvordan er det med dere som har fått konstatert bekkenløsning? Er det ingenting som skal til, er dere i fin form når dere ikke gjør noe som belaster? (ps er i uke 30) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140697457-bekkenl%C3%B8sning-eller-kan-det-g%C3%A5-fint-videre-samme-som-tredje-trimester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie1980 Skrevet 21. september 2009 #2 Del Skrevet 21. september 2009 Det startet med samme type smerter for meg. Men i uke18 ca. Så lenge jeg slappet av så gjorde det mindre vondt. Så det er viktig å ta det med ro. Har hørt om flere som sier at hvis de gjør ting som er vondt, så blir det bare værre. Jeg startet med akupunktur iallefall, og er nesten het bra igjen etter 3 behandlinger. Før jeg startet med det kunne jeg ikke gjøre noenting uten å føle at jeg var 90 år innen kvelden kom. Alt gjorde vondt. Så anbefaler deg å finne nærmeste akupunktur og spørre om de har erfaring med bekkenløsning. I tillegg....slapp av så det ikke blir værre i mellomtiden. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140697457-bekkenl%C3%B8sning-eller-kan-det-g%C3%A5-fint-videre-samme-som-tredje-trimester/#findComment-140698370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå