Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Kvalm med 1.? Hva med nr.2? Bekkenløsning med nr 1? Noe nytt? Håpeeer jeg ikke blir kvalm, det er utrolig fælt...Som jeg gruer meg til de 8 neste månedene =P Har det for friskt i minnet ennå.. Men gleder meg til magen kommer, spark, UL og alt det koselige og gode!! =)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Sinnsykt kvalm med nr 1. Havna på sykehuset og hele svangerskapet var bare helt pyton pga den kvalmen. Hadde kun bekkenløsning med nr 1 de siste ukene før fødsel. Gikk over tiden og ble satt igang. Alt var egentlig helt for)((&%¤%&¤# med nr 1. Jeg er noe kvalm nå, men ikke i nærheten engang som førse gang. Derimot bekkenproblemer begynte allerede når jeg var i uke 3. Går til fysio 1 gang i uka. Men jeg er jo bare 8+1 så er lenge igjen av svangerskapet. Men jeg håper virkelig jeg kan nyte det denne gangen.
Helann og lillebror Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Nesten ingen plager i det hele tatt med nr 1, tror ikke jeg var borte fra jobb en eneste dag. Så dette svangerskapet kan det vel bare gå nedover... Er ganske så kvalm og utrolig slapp og trøtt nå i uke 8 iallfall. Gleder meg til sparkinga begynner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå