ida87_thea_andrine Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Forje uke skrev et innlegg om at hvis jeg fortsatte sånn ville jeg bli ei dundre, og at jeg var litt kvalm i rykk og napp.... Det skulle jeg visst ALDRI sagt for i helgen og nå så har jeg vert så kvalm og jeg har kastet opp nesten hver dag!!!! huff, nå har jeg ikke mat lyst i det hele tatt!!! Snakk om syte innlegg dette her da.....=( Noen som vet når kvalmen begynner å "dabbe" av?? Er 7+4 idag
Molait Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 For de fleste har den gitt seg i uke 12-14 Hos noe gir den seg før. Værste minhaar gitt seg i uke 11. Prøv diverse tips.
TPH Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Det varierer nok fra svangerskap til svangerskap det. Flere opplever å være gravide hele svangerskapet, mens andre ikke er kvalme i det store og det hele. Spis salte kjeks (Ritz f.eks) bruker å funke. Ellers så er det et godt symptom på at du fortsatt er gravid Jeg selv er 5+3 i dag, og har ikke hatt antydning til kvalme, kun et par ganger før jeg fant ut at jeg var gravid.
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 He he.. nå fikk eg meg en god latter.. "flere opplever å være gravide hele svangerskapet, mens ....." Men over til spm.. så er det vel rundt uke 12 det er vanlig at kvalmen gir seg..
TPH Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Haha! ;P Ler godt jeg også nå Skulle jo stå kvalme *Ammetåka som har meldt sin ankomst allerede? Neida.. Ja, du kan vel si rundt uke 12
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Hahaha! Nå lo jeg godt ja! =P Min kvalme med Iris gav seg ikke før i uke 20 =( Dabbet litt av etter 16 uker.. Var kvalm fra jeg tok test sist. Tok test i dag, og er kvalm ja, pga resultatet!=P Håper jeg slipper kvalmen!
ida87_thea_andrine Skrevet 21. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk for tips og fine svar=)=) Håper det gir seg før uke 20 i allefall!!!! huff, orker jo ikke å gjøre noen ting her hjemme for jeg bare blir kvalm hele tiden!! hahahah=)=)=) må le jeg nå altså!!!!! "noen er gravide gjennom hele svangerskapet" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå