Gå til innhold

Jeg blir små rar!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forje uke skrev et innlegg om at hvis jeg fortsatte sånn ville jeg bli ei dundre, og at jeg var litt kvalm i rykk og napp.... Det skulle jeg visst ALDRI sagt for i helgen og nå så har jeg vert så kvalm og jeg har kastet opp nesten hver dag!!!! huff, nå har jeg ikke mat lyst i det hele tatt!!!

Snakk om syte innlegg dette her da.....=(

Noen som vet når kvalmen begynner å "dabbe" av??

Er 7+4 idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For de fleste har den gitt seg i uke 12-14 ;)

Hos noe gir den seg før. Værste minhaar gitt seg i uke 11.

Prøv diverse tips.

Skrevet

Det varierer nok fra svangerskap til svangerskap det. Flere opplever å være gravide hele svangerskapet, mens andre ikke er kvalme i det store og det hele. Spis salte kjeks (Ritz f.eks) bruker å funke.

Ellers så er det et godt symptom på at du fortsatt er gravid ;)

Jeg selv er 5+3 i dag, og har ikke hatt antydning til kvalme, kun et par ganger før jeg fant ut at jeg var gravid.

Skrevet

He he.. nå fikk eg meg en god latter..

"flere opplever å være gravide hele svangerskapet, mens ....."

Men over til spm.. så er det vel rundt uke 12 det er vanlig at kvalmen gir seg..

Skrevet

Haha! ;P Ler godt jeg også nå :D

Skulle jo stå kvalme ;)

*Ammetåka som har meldt sin ankomst allerede? Neida..

Ja, du kan vel si rundt uke 12 :)

Skrevet

Hahaha! Nå lo jeg godt ja! =P

Min kvalme med Iris gav seg ikke før i uke 20 =( Dabbet litt av etter 16 uker.. Var kvalm fra jeg tok test sist. Tok test i dag, og er kvalm ja, pga resultatet!=P Håper jeg slipper kvalmen!

Skrevet

Tusen takk for tips og fine svar=)=)

Håper det gir seg før uke 20 i allefall!!!! huff, orker jo ikke å gjøre noen ting her hjemme for jeg bare blir kvalm hele tiden!!

hahahah=)=)=) må le jeg nå altså!!!!! "noen er gravide gjennom hele svangerskapet" hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...