Gå til innhold

Kan jeg bruke halskjede på min 3 mnd gamle datter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det ubehagelig for henne? Eller ser det dumt ut?

Når begynte dere å bruke smykker på døtrene deres?

Skrevet

Er det ikke litt for tidlig med smykke til babyer?

Har du kanskje tenkt på om halsskjedet plutselig kan kvele datteren din? Ikke sannsynlig at det gjør det, men det kan skje.

Skrevet

Kjente ei som brukte et armbånd til datteren sin. Det var bursdagsgave av foreldrene. Armbåndet var i hvitt gull, og var kjempe fin. Datteren var ca. 4 mnd gammel. Hun svingte så mye med armene, at armbåndet falt av. Fant den aldri igjen. Hun skulle ha ventet til barnet ble større.

Skrevet

Vi fikk smykke til vår datter til dåpen,ett fint kors,og vi brukte det på henne når hun var baby. Ikke hver dag,men en gang i blandt :)

Skrevet

Jeg brukte et kjede og armlenke på datteren min i dåpen hennes da hun var 3mnd, hun brydde seg ikke så mye om det siden begge deler hang løst, men jeg tok det av når festen var over siden hun prøvde å spise de opp:)

Neste gang hun hadde smykker på seg var til jul og i noen bursdager etter det.

Hun er nå litt over 2år og bruker ikke smykker annet enn til fest nå heller, hun er ganske så vilter nå og jeg vil ikke at hun skal kunne ødelegge smykkene siden de betyr mye for oss, en annen ting er at nå som hun klatrer mye så kan hun henge halskjedet fast i ting og det er jo ikke så bra for henne!

Vi kommer til å bruke smykker kun ved spesielle anledninger, når hun er stor nok å ønsker det selv så skal hun såklart få bruke smykkene sine når hun vil, alle smykkene har store kjeder som kan reguleres så de kommer til å passe lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...