Camomilla 75 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Er det lov å være lei (seg) etter "bare" 7 pp? Uff, kjenner at jeg blir mer og mer lei for hver gang TR kommer på besøk. VET at hun er på vei nå. Kjenner det i hele kroppen Prøver å si til meg selv at vi har ikke dårlig tid - det er ikke noe stress. Alle sier at det er så viktig å ikke stresse med prosessen, men det er lett da..... Har jo SÅ lyst på en liten til Vet at vi treffer på eggløsning hver mnd, pga positive tester - SÅ HVORFOR SKJER DET IKKE NOE???? Er klar over at det er mange her inne som har prøvd mye lenger enn meg, men dette var bare en liten utblåsing fra ei som ikke helt har dagen idag.... He he, bedre å la det gå utover dere enn kjæresten Ha en super mandag jenter!
*shehasmyheart* Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Klart det er lov:) Skjønner deg veldig godt. En vil jo så gjerne at det skal skje:) Uansett hvor lenge en har prøvd. Vi har prøvd ganske lenge nå. Så begynner å bli fortvila her ja:( La deg få lov til å ha en dårlig dag. I morgen vil det kjennes litt andereledes ut. Og når eggløsning nærmer seg, så stiger humøret og håpet igjen:) Ønsker dere masse lykke til!!! Og mange gode dager framover:)
Reflexia Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 huff a meg...det er fullt lovlig med sånne utblåsninger...er som du sier bedre å ta det ut her enn på kjæresten... åssen VET du at mensen kommer? før krysse fingerne for at kroppen bare lurer deg litt og at du er gravid alikevel..ikke gi opp håpet helt enda...husk at tanta HAR IKKE kommet.....klem
Camomilla 75 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Der var du jo der satt faktisk å tenkte på deg, fordi du har sendt så hyggelige svar tidligere Godt at vi har hverandre her inne Et halvt år er jo ikke så lenge i den store sammenhengen, men har vært gravid 3 ganger før, og da har det nesten bare sagt smækk. Er nok bare litt utålmodig fordi jeg har vært så heldig tidligere ganger... (eller heldig og heldig, har jo mistet 2 av 3 ganger da... ) Når først denne stygge tanta kommer på besøk så føles det så uendelig lenge til man kan begynne å vente neste gang. Går fort til EL, men så veeeeeldig sakte til IKM
Camomilla 75 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 Nei det kan du si.... Har plutselig fått kortere syklus av en eller annen grunn, og nå kommer tanta hver 25 dag. Tok en test i stad (klarer ikke å la vær vettu.... ) Synes nesten det er bedre å få svar av den, enn at tanta kommer. Er liksom litt mer forberedt føler jeg...Anyway, så er det dag 25 i morgen, og da skal jeg jo være innenfor de 4 dagene før som man kan teste. Testen var helt klart NEGATIV så da gidder jeg ikke håpe engang. Håper bare at hu kommer på dag 25 nå, for da går det fortere til EL og ny prøving... Men takk for oppmuntrende ord Klem
*shehasmyheart* Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Det var gilt å høre:) Håper jo en kan være litt til hjelp av og til;) Ja, det er veldig godt å ha noen å dele tanker og frustrasjon med. Merker at hun gjør seg klar for besøk her også No dritt! Den uka er lang!!! Men, vi får bare holde ut, og prøve muntre hverandre opp:) Vi har en herlig jente på 3 år:) Har vært gravid noen ganger de siste 2 åra, men har mistet:( Sa, bo og dødfødsel. Så humøret er ikke på topp hele tida nei. Men vi gir ikke opp! Vi får hjelpe hverandre gjennom besøket til grimme tante;/ Og så prøver vi igjen neste pp:) En gang klarer vi det:) Fortsatt lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå