TPH Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Å ikke føle seg gravid i den 6 svangerskapsuka? Jeg blir så redd om det er noe galt, og klarer ikke slutte å bekymre meg..
Helann og lillebror Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Det kan være helt normalt! Du er heldig hvis du ikke har noen plager, men på den annen side kan man jo begynne å lure på om det er noen der inne i magen:-) Jeg hadde det sånn sist. Denne gangen har jeg vært kvalm fra uke 5. Og jeg ville mye heller hatt det som sist...
Molait Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Med førstemann merka jeg det ikke før i uke 10 ca. (veldig uregelmessige sykluser og var ikke prøvere) Da med en positiv test. Merka ikke noe annet på flere uker til:)
TPH Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Brystene er litt ømme da, men kvalmen har jeg ikke kjent noe til siden før jeg fant ut at jeg var gravid Kanskje det bare er positivt? Skal til legen neste onsdag, og kanskje jeg skal få henne til å ta en hcg prøve av meg.. Mista i fjor da jeg var 10uker på vei.. Så jeg skal i allefall ha tidlig ultralyd neste uke om ikke uka etterpå.
Molait Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Jeg får alltid ømme bryster ved svangerskap. Men ikke før uke 6-7. Mange symptomer kommer jo først rundt da for man skal jo gjerne rekke produsere litt hcg som kan gi en symptomene og:) Dette er mitt 6 svangerskap og jeg har kun hatt kvalme denne gangen. Litt småuggen har jeg kanskje vært, men nå har jeg hatrt virkelig kvalme! og noe oppkast. De to siste svangerskapene har jeg vært følsom og grini av dagtidtv og sånn.... det gjorde jeg ikke de andre gangene. Anbefaler deg å vente lengst mulig emd ul så får du og sett mest mulig:) En i uke 9 og en i uke 12 kanskje? Om du bare skal ha en anbefaler jeg deg å ta den rundt uke 12. Da får man sjekket en del mer hos fosteret og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå