Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er 5,5 uke og ligger og studerer knyttenevne sine veldig for tiden, vrir på dem og slikt og virkelig stirrer på dem, og tygger oftere og oftere på dem. Jeg husker ikke helt fra de andre. Er dette å "oppdage" hendene sine? Har sånn babybok ting skal noteres ned i, men mente å huske dette er noe som burde kommet senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro dette er å oppdage hendene sine. Lillemor skjønte at hun hadde en hånd da hun var 8 1/2 uke, men kun den ene hånden. Vel og merke ikke knyttneve, men lagde masse søte små bevegelser med armen og fingrene. Vi satt og kjørte bil og skulle så gjerne hatt videokamera tilgjengelig.

Skrevet

Det var på den tiden (mellom uke 5 og 6) at mini her oppdaget hendene sine :) Lå med dem rett til værs i rene supermann-stil :)

Skrevet

Hmm... tulla her har bare titta litt halvinteressert på hendene sine i forbifarten. Putter de veldig inni munn, men studerer de ikke så nøye enda. Hun er 11 uker. Litt seint ute eller? Hva er det som er vanlig egentlig?

Skrevet

Takk :-)

Så ikke noe med å oppdage henden sine her, men så at ellers at hun nok er veldig tidlig ute med en del ting.

Skrevet

Samma her, guttene er snart 4 mnd og liker best å tygge på knokene eller sutte på totten. Dessuten slår og griper han litt etter gymleken.

Jeg kan huske at de andre barna mine har studert hendene sine, men husket ikke når og skrev det ikke ned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...