Gå til innhold

Flere som prøver rett etter SA/MA el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA i 6. uke 24. august. Testet etter el, og fikk positivt utslag på dag 19. 11. september. Venter IKM i slutten av uken fredag/lørdag. Kjenner at dette tar på litt psykisk.. er i utgangspunktet en rimelig kontrollfrik, så dette er vanskelig.. man har jo ikke noe kontroll på noe som helst..

Hvordan er det for dere? Skal sies at jeg har mistet to ganger før jeg fikk datteren min for snart 3 år siden også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så trist at du mistet. Jeg mistet selv i uke 11, utskrapning 23. august, tenkte at jeg skulle vente en mens før vi skulle prøve, men etter å ha lest en del fant jeg ut at det er ingen medisinsk grunn til å vente. Så vi prøver med en gang.

Tester etter el, men enda ikke funnet den. Håper jo at el skal komme denne uka.

Utrolig kjedelig og ikke vite hvordan kroppen fungerer, vi får håpe vi blir gravide med en gang og slipper å vente på ny pp.

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

Hei, jeg er prøver, hadde SA i uke 6, 4 sept... Vi er ganske likt da... Hadde el rundt 12 sept, så håper jeg kan teste til helgen. Jeg bruker babycomp og det rare er at jeg har helt uvanlig lav temp i forhold til før SA. Føler det er negativt da. Ellers har jeg fått tilbake kvalmen jeg hadde, men kan jo være kroppen som er helt forviret etter dette her...

krysser fingrenen til at vi alle blir gravid igjen fort, føler det er det eneste som kan hjelpe meg. Om det drar ut i tid vet jeg ikke om jeg kan takle psykisk. hører til at vi brukte fire år, med prøving av og på før det klaffet. Virker jo meningsløst at det skal ende i SA....

Skrevet

hei=)

Eg og mista 28 aug, hadde blitt 9 veker:( dei fleste seier at det e lurt og vente ein mens før man prøver igjenn... men eg har og lest at me ikke trenge det... så eg er veldig spente om denne testen blir posetiv:) har ikke lyst og oppleve nooe sånn ein gang te, men e glad at eg ikke var lengre på vei...

Anette

Skrevet

Hei,jeg mista i uke 13+5 den 23 juli. Tok 6 uker før jeg fikk mensen tilbake. Begynte å prøve 5 dgr etter ma inngrepet. Ble dessverre ikke gravid. Venter tr 2 oktober igjen,men håper den holder seg laaangt unna. Masse lykke til.

Skrevet

Tenk om vi alle kan gå inn på 1. trimester sammen igjen da!! Blir spennende, man vil jo liksom være GRAVID.

Skrevet

har vært hjemme i dag da jeg er syk.. har nesten gått på veggen av å vente og vente og vente... gah! Og hvis jeg finner ut at jeg er gravid igjen begynner bekymringene for alvor igjen...

Skrevet

Hei!

Jeg henger meg på denne jeg. Mistet 2. sept. Hadde tenkt å vente med å prøve til mensen er tilbake, men jeg tenker at jeg ikke blir gravid hvis ikke kroppen er klar. Likevel er det viktigste for meg nå ha det godt og nyte sex igjen. Etter over to uker med blødning er det godt å bare nyte og få tilbake et godt forhold til underlivet igjen.

Derfor tester jeg ikke eggløsning eller noe nå. Bare koser og håper at vi treffer,

Kommer ikke mensen får jeg ta en test. Og jeg håper så inderlig at den ikke kommer!!

Lykke til jenter.

Skrevet

Man er jo visst nok veeeeldig fruktbar da etter en SA/MA, så det er jo en god sjans for oss. Blir spennende om en av oss er det!

God bedring til deg Kab&Jenny, det er ikke influensa vel?

Skrevet

Hei :)

Jeg hadde en MA med utskrapning 27 august.. Og vi kom ikke helt i gang med prøvingen igjen denne pp.. For jeg blødde ganske lenge etter. Men nå har jeg fått mensen igjen, så vi begynner igjen når jeg er ferdig med den..Men fytti for en TR..Har blødd og blødd siden onsdag...håper det gir seg snart :(

Har hatt en MA før i uke 11..fikk ei herlig jente november 07 etter det :) så hadde jeg en ny MA nå i uke 9..Håper spiren sitter neste gang :) Men det blir noen bekymringsfulle uker uansett...

Masse lykke til med prøvingen og ventingen :) Krysser fingrene for at vi slipper vente så lenge :)

Skrevet

Hei!

Så trist at du har opplevd å miste flere ganger, det må være tungt. Håper du blir gravid igjen snart, og at det går bra da :)

Jeg mistet 15.aug, og fikk mensen tilbake 16.september. Og det rare er at jeg har fått tegn på at EL er i anmarsj idag, på dag 6 i syklusen.

Men pleier å ha litt murringer i magen og verk i korsryggen en uke før EL, så kanskje jeg får den litt tidligere denne syklusen. Pleier å få den på dag 17 som regel.

Er det noen andre som har fått EL tidligere etter SA/MA? Jeg er bare veldig fornøyd om den kommer litt før, for er utålmodig etter å prøve igjen..he he :o)

Tester forresten med EL-tester, så håper jeg snart får en positiv test.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei:) Jeg fikk bekreftet MA 15.august, da skulle jeg vært 13+0 uker. Fikk 4 vaginale piller den 17., og hadde på innv UL dagen etter kvittert alt.. Fikk TR igjen etter 32 dager, så når tanta reiser skal vi prøve til igjen ! Vil så gjerne bli gravid, tenker ikke på annet! Skulle egentlig vært på ordinær UL på torsdagen som kommer, så det er litt sårt enda kjenner jeg.. Skulle jo hatt litt mage og alt nå.. :'( Men, man får holde motet oppe og håpe det går bedre neste gang, og at det ikke tar så lang tid!! Ønsker dere alle masse lykke til :)

Skrevet

Fatt mot ale sammen!

Skrevet

fikk bekrefta ma 24 juli i uke 13. fikk mensen etter 5 uker.

har ikm 25 september. har mange symtomer nå, så håper det har klaffa nå. hvis ikke er det bare å prøve igjen neste måned.

vi starta mer bevist prøving denne pp.

Skrevet

hadde spontanabort den 28 aug, blødde i 5 dager, så 23 september kom mensen te bake.. eg så håpte eg ble gravid, men funka ikke denne gang, så håper eg blir det neste mnd:) ønsker det så stort...

Skrevet

så synd ane84! Har ikke fått mensen ennå, men vi får nå se.. hvis ikke tr har kommet innen fredag så tester jeg kanskje på fredag mogen da mannen skal til fjells den formiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...