Gå til innhold

Da kan jeg endelig melde meg inn her :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 3-åring fra för, og endelig er vi klare for en til. Jeg har vært klar i noen måneder og endelig er mannen det også. Ble egentlig litt skuffa forrige mnd., siden vi da hadde hatt ubeskyttet sex-håpet det skulle före til noe, men den gang ei. Men håpet er enda större nå. Lenge å vente i over en uke med å finne det ut! Men vet også at det kan gå lang tid för jeg blir gtravid, så skal holde tålmodigheten oppe så godt jeg kan :)

Har 28-30 dagers syklus ca. Når er det da best å drive prövinga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Velkommen hit. Får tro at det blir et kort opphold her inne. Er jo slik at når man har bestemt seg for å prøve så skulle man helst ønske at det klaffet i går. Tia går litt sakte når man går å venter på å teste.

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Velkommen ja :)

Jeg er inne i 4pp, så er kanskje ikke den rette til å svare, men tror det er anbefalt å begynne dag 9-10 etter at TR har startet besøket sitt... :)

Håper vi blir her inne kort-kort alle sammen!

Lykke til med prøvingen - det skal jo være kos... :)

Skrevet

Takk! Lykke til til dere også! Måtte oppholdet her vare kort-kort ;-)

Skrevet

hei og velkommen:) dette er ei spennende tid...

eg og har vært lenge klar, men mannen ble ikkje klar før no så me er i 1 pp.. har og en 3 åring så glir kjekt å få en baby i hus igjen.. når det er vår tur.:)

masse lykke til:) håper ditt opphold her blir kort:) hehe

Skrevet

Har det ganske likt, vi to, ser det ut til. Begge har 3-åring, er nygifte, har omsider fått med mannen på å ville ha en til og har IKM 1 ok!hehe :) Men var jo rart at du hadde positiv EL-test nå da... hmmm... Kan visst aldri være sikker på hvordan kroppen fungerer!

Masse lykke til til deg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...