illeana Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg hadde eggløsning for en stund siden er nå i dag 21 i syklusen min på 28 dager. Har brukt eggløsningstest fra clearblue og den viste når jeg hadde eggløsnng. MEN de tre siste dagene har jeg brukt de andre testene for å se etter utslag... Den første ble negativ, men den andre positiv og den i dag ennå mer positiv.... Hvorfor gir testen utslag nå igjen? SÅ sent i syklusen..? Kan det være et tegn på at spiren har satt seg?? Har stikkninger....
illeana Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2009 Tok en clearblue grav test nå nettopp og den ble positiv...et skikkelig kryss og... ikke super sterkt men like tykk strek som kontrollstrek.... og det er jo det som teller ikke sant?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Så lenge den er blå så =) Gratulerer kjempe masse =)
Reflexia Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 gratulerer!! så det kan vel bety at eggløsningstest slår ut positivt om man er gravid?
*shehasmyheart* Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Å så gøy! Heldige dere er:) Gratulere så mye!! Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå