Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom endelig inn i vår etter at de hadde glemt oss to ganger, og hver gang kom vi bakerst i køen igjen. Lykkelige over at vi skulle få begynne dro vi på forsamtale, men så viser det seg at jeg må fjerne en cyste og siden det er sommerferie tar det litt tid. Da cysten blir fjernet gledet vi oss til å begynne igjen og ringer ned og hører når vi kan forvente å få komme inn. Da får vi høre at vi må begge to ta alt av prøver igjen og at ventettiden nå er 4 måneder!!! Da er det to år siden første henvisning. Oppgitt og lei meg idag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140695902-s%C3%A5-lei-av-stolavs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da...hvor lenge er det siden dere tok blodprøvene da?Under ett år?

4 mnd plutselig????Dere rekker prøvene på ei uke og krev å få starte opp NÅ!!!!!!!!!!!!!si at du ikke takler å vente så lenge når dere har venta så lenge...

tvi tvi

Fy flate!!! Hadde blitt så forbanna!!! Er det ikke en annen plass det går litt kjappere da? Jeg var i Haugesund, 6 mndr. tok det alt i alt.

Kjenner jeg blir varm her... Sånn kan man ikke behandle folk altså!

Ring og gi de huden full. Får lyst å gjøre det selv også. :-/ Grrrrr

Ta kontakt med Medicus! Det koster, men de har ingen venteliste og du bare "knipser" når du ønsker å starte.

Det er også en fantastisk gjeng som jobber der, makan til personlig behandling har ikke jeg vært borti!

Et stort pluss er at vi slipper å "sitte på utstilling" på kvinne/barn senteret!

Lykke til!

Annonse

uff, ja det er så mye venting! Det synes jeg også. Jeg har ventet i 9 måneder nå på neste forsøk. Et helt svangerskap jo ;-) Fikk et avbrutt forsøk. Også ble det oppdaget en cyste som jeg ventet leeeeeenge på for å få operert bort. Og nå venter jeg på å kunne starte opp igjen for nytt forsøk. Og jeg er kanskje verdens mest utålmodige person i utgangspunktet. En stor prøvelse! Vil tipse deg om å være litt frampå og ringe som de andre jentene skriver. Da kan det hende det går litt fortere.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...