*Idae123 Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Heisann.. Jeg har ikke vært så veldig aktiv før på termingrupper osv.. men tenkte jeg kanskje kunne sjekke ut hvordan det er også.. =) Jeg har da termin 14 mars.. Er 21 år og gift med verdens vakreste mann.. Dette er første barnet vårt og vi gleder oss veldig.. =) Vi bor i Fredrikstad.. Hadde vært koselig å bli kjent med andre jenter som har termin i mars og som bor i nærheten.. =) Ta gjerne kontakt.. =) Ida
chiquita83 Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Heisann:) Jeg har termin 10.mars,er 26år og giftet meg i fjor:) Bor på rolvsøy. dette er vårt første barn oxo. blir kjempe kos:=) fått time til UL da?
Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg bor mellom Borg Amfi og Rolvsøybrua - er altså Sarping. :-) Har termin ca midt i mars.
*Idae123 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Koselig.. =) giftet oss for 1 mnd siden idag =) Ja, jeg skal på ordinær UL 14 oktober.. =) ille spent og gleder meg sinnsykt mye... Har du begynt å kjenne noe liv da? Ida
*Idae123 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 Heisann... Moro... =) Ille koselig at folk tar kontakt... Har du tenkt ut noe navn? har du noe mage følelse på hva det blir??? Ida
chiquita83 Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Jeg skal på ultralyd 15mars:) skal du på fredrikstad sykehus eller? nei har ikke kjent noe liv enda,har du? var hos jordmor på fredag og da hørte jeg hjertelyden hvertfall:) jeg er 16uker idag.
chiquita83 Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Hei hagegal. er du cirka 15uker på vei du da eller? når skal du på UL da? hvor gammel er du?din første eller?
*Idae123 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2009 15 oktober mener du?? Ja skal på SØF ja.. =) Ja jeg kjenner liv daglig... kjens ut som noen noen dytter borte i deg innvendig med lillefingern.. Jeg har kjøpt meg en babydoppler så jeg kan høre hjertelyden når jeg måtte ønske =) Er snart 17 uker jeg da...
chiquita83 Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 15 oktober selvfølgelig ja: når er terminen din da? så morro at du kjenner liv da:)det gleder jeg meg til. oj babydoppler ja,så morro da,hvor fikk du kjøpt det,på nett eller?
Gjest Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 Hallais! Er i uke 17 nå, eller 4 mnd på vei. Legen bomma en uke på termin (tok utgangspunkt i siste dag i siste mens), og satte den til 20. mars. Det må jo være tidligere enn det...! Jeg tipper 15. mars, men det gjenstår å se hva UL sier. Har time 19. oktober, tidlig uke 20. Ble jo litt sen UL ettersom legen bomma med en uke. Og, ja, dette er min/vår første. Er 30 år. ...lurer litt på om jeg får tid til hagen når våren kommer... Noen sier utvilsomt ja til det, andre sier at jeg ikke kommer til å få tid til noe som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå