Gå til innhold

Andungen dundyne fra Princess

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en Andungen sommerdundyne på Princess i forrige uke. Det sto selvfølgelig ingen vaskeanvisning på dyneposen, og jeg tenkte ikke på at jeg skulle spørre. Har vasket våre dundyner flere ganger i vaskemaskinen, og har en dunpose til vogna som også kan vaskes i maskin. Denne dyna, derimot, sto det at måtte renses. Blir litt pes å rense den hver gang ungen gulper ...

Er det noen som har vasket disse dynene i vaskemaskinen? Har veldig lyst til å årøve, men kjipt hvis den blir helt ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Jeg hadde den til 3åringen, og vasket den i maskina et par ganger, husker ikke om det var på 40 eller 60 grader da men. Hadde den i tørketrommelen etterpå... Gikk helt fint det!

Skrevet

Jeg har den i flere størrelser, og den går fint å vaske i maskin. Det viktige er jo at du må ha den i tørketrommelen da, pga dunene! Gode dyner, jeg har vært fornøyd med de! :)

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Da putter jeg den i maskina (med Milo) og deretter i trommelen med tørkeballer (eller hva det heter ...). :-)

Veldig kjekt med et forum hvor man kan få svar på alt man lurer på. :-)

Skrevet

Går helt fint å vaske i maskin, men bruk lite vaskemiddel! Og tørk i trommel etterpå :) Blir så god som ny!

Skrevet

Min ble ikke så fin etterpå enda jeg hadde hatt den i trommel m tennisballer... Jeg bytta den til ny og har ikke tenkt å vaske den før bruk.

Skrevet

Hvor mange grader vasket du den på, 'spent novembermamma'? Og hva slags vaskemiddel brukte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...