Gå til innhold

Het tips ang. sexy....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....de fleste vet sikkert dette men det kan være greit å få en påminnelse:

For at mannen din skal synes du er sexy må DU føle deg sexy.

Ingenting er så usexy som ei dame som ikke liker kroppen sin.

Det er ikke strekkmerker og vom som styrer tyngst på sexyfronten, det er utstrålingen din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :P

Luringen... Selvom man føler seg sexy, kan man se ut som ett hudspekkhav. Man kommer ikke utenom at for å være sexy må man se sånn nogenlunde fin ut. Med mindre mannen liker store, feite, hudfylte damer da ;)

Også er det jo kjekt med damer med store mager da som gutta sikkert setter pris på. Man kan faktisk frakte ting i hudfoldene på magen :P

Veldig kjekt om man har noen pakker sig for mye med over grensen..

Skrevet

Vel, nå er smaken som baken,- men tror de aller fleste menn heller vil være sammen med ei selvsikker dame, som passer på seg selv og har sexlyst og er VILLIG til å både gi og ta når det kommer til sex,- og at de finner denne mer attraktiv nesten uansett vekt (såfremt vi ikke kommer opp i det ekstreme da hvor man er invalidisert pga vekt og at visse stillinger og "ting" blir umulig/vanskelig og gjøre pga hud/fett) enn ei tynn/modellpen dame som sutrer over cellulitter, for små pupper og noen strekkmerker på magen, som ikke tør slippe seg løs, hverken gir særlig eller tør nyte under akten...

FOr ikke å snakke om hvor mye bedre hverdagen er med ei optimistisk, sensuell og fornøyd dame som bryr seg mer om omgivelsene og de rundt seg sitt ve og vel, istedet for å deppe over det man har,-heller finner det positive i det man har,- både kroppslig, psykisk og fysisk...

Derfor signerer jeg HI på denne.

Nå snakker vi tross alt generelt og ikke om de EKSTREME..... Men det finnes jo flere menn enn vi aner som LIKER ekstrem fete damer også da,--OG kvinner som, liker fete menn.....På samme måte som vi har menn som liker menn og kvinner osm liker kvinner.Like normalt og herlig er det nok for de alle når de finner kjærlighetne :o)

Skrevet

Herregud jeg blir helt oppgitt over enkelte her inne. Så om man er over en viss vekt kan man ikke være sexy? Jeg er faktisk sjokkert.

DET HAR IKKE FALT DEG INN AT MENN HAR FORSKJELLIG SMAK, akkurat som vi kvinner?? At enkelte sier at "alle menn liker store pupper og stankelbeinjenter" sier jo bare alt om dem.

Jeg er så glad for at verden ikke er svart hvitt og at enkelte (tydeligvis ikke alle) klarer å tenke selv.

God bedring.

Skrevet

Antar denne var myntet på FØRSTE NN som svarte..

Det er jo ikkr noe å hisse seg opp over da...De jenter (for tviler på det er voksne kvinner) som tror at sexy = perfekt etter media's mal,- det er DE som kommer til å slite,- aldri bli fornøyd eller føle seg sexy :o)

Med alder så kommer viten og erfaring om at sexy er litt utseende og MYE attitude...Også er det ulike preferanser blant ulike grupper..Så ingen vil bli sett på som sexy av alle, men alle kan bli sett på som sexy av noen..UANSET!!!!

(anonym nr to som svarte)

Skrevet

Jaja, første nn her...

Utseende har faktisk mye og si. Tro det eller ei. Eller, i deres tilfelle ei..

Jeg fatter ikke hvorfor det er enten eller. Har man holdningen jeg har, så da kan man ikke slå seg løs, ha sex lyst etc......

Det er faktisk feil.

Har dere sett "hvordan se bra ut naken?" Der får de damene selvtillit, men mange av dem blir ikke sexy. Dessverre. Har man en stygg og herpa kropp så hjelper ingen selvtillit på det. Jeg har en fæl kroppog jeg LIKER den ikke, men har da selvtillt for det. Jeg kan da slå meg løs, tør å vise meg naken for mannen og går i bikini helt uten prob.

Bare fordi man ikke liker kroppen sin betyr det ikke at man sitter og depper og bu freaking hu hele dagen, det betyr heller ikke at man har null sexlyst og er sånn som dere fremstiller det.

Skrevet

;-men selv om det for deg betyr at sexy = "Perfekt";- så finnes det mange der ute som ikke har den holdning..Mange vil se på seg som dritsexy,- selv med dine "feil";- med riktig "outfit" og rett "sttitude" rettet mot de "riktige" menn/kvinner, så vil du vekke attrå og sexlyst,- VÆRE SEXY!!!!

Nettop det at du GODTAR Deg selv og ikke depper og har mistet selvtiliten kan iseg selv være med og gjøre deg til en veldig sexy kvinne....Selv om du selv ikke velger å sette deg i den "kategori" DU vil si er sexy, så er ikke alle som deg.....Sexy er IKKE utseende ene og alene, det er "pakka"..

Igjen;

Igen er sexy for alle, alle er sexy for noen":. Jeg er ikke sexy i MINE øynde,- men min mann tenner på meg i superundertøy, ELSKER de mså puppene, som er restultat av to barn OG økt trening de siste årene...Han elsker MEG,- og finner MEG sexy...Han tent på meg da jeg var 100 kilo også, og elsket da det faktum at jeg da hadde JUR :o) Og likte at jeg fremhevet dette i spesielle anledninger :o)

Summa summarum,- han elsker min personlighet og stil og væremåte og min kropp blir for HAM attraktiv OG sexy fordi JEG gjør den sexy...

Så JEG er sexy, men i MINE øyne,- IKKE SEXY...Man må bare finne sin "Målgruppe";- eller mannen i sitt liv,- som det også heter :o)

Skrevet

HI her,

poenget mitt er at du kan se ganske bra ut men hvis du ikke føler det og utstråler det så mister du mye av effekten.

Spør gutta, det er råsexy med jenter som liker kroppen sin og føler seg sexy.......og skikkelig turn-off når jentene kritiserer sin egen kropp.

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...